نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 27 خرداد 1399
ساعت 09:00

بازی Star Wars: Squadrons با نمایش تریلر رونمایی معرفی شد

2 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ الکترونیک آرتز با انتشار یک تریلر، رسما از بازی چندنفره و 5 علیه 5 نفره Star Wars: Squadrons رونمایی کرد.

کمپانی Electronic Arts به تازگی و با نمایش یک تریلر، از بازی جدید Motive Studios با عنوان Star Wars: Squadrons رونمایی کرده است. این تریلر شامل سکانس‌هایی برگرفته شده از موتور بازی است و شامل گیم‌پلی نمی‌شود. گفتنی است که این بازی فضایی، از حالت‌های مختلف نظیر مبارزات چندنفره 5 نفر علیه 5 نفر تشکیل می‌شود. شما در ادامه تریلر رونمایی از بازی را مشاهده می‌کنید.

 

در این بازی، دو تیم New Republic و Empire وجود دارد که بازیکنان می‌توانند در هر کدام از این دو قرار بگیرند. مبارزات نیز در سفینه‌هایی از نوع X-Wing، TIE-Fighter، A-Wing و ... هستند. گفتنی است که گرچه تریلر تنها به حالت 5 علیه 5 اشاره دارد، ولی تایید شده که بازی دارای حالت‌های دیگر نظیر fleet battles نیز هست. در این بازی لوکیشن‌های جدیدی از دنیای استار وارز نظیر Yavin Prime و Galitan هم گنجانده شده که به گفته سازندگان، تاکنون در بازی دیگری دیده نشده بودند.

در زمینه مکانیک‌های گیم‌پلی، سازندگان امکان سفارشی‌سازی و ارتقا سفینه‌ها را تایید کردند. بازی همچنین جدای از ماهیت چندنفره، دارای کمپین تک نفره نیز هست و تمامی حالت‌های این بازی، قابل تجربه از طریق هدست‌های VR (در PS4 یا PC) نیز می‌باشند. ویژگی کراس پلتفرم نیز برای این بازی از ابتدا فعال خواهد بود.

بازی Star Wars: Squadrons در تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر) برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.