نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 07 شهریور 1399
ساعت 18:00

انتشار تریلر Age of Empires 3 Definitive Edition و اعلام موعدعرضه

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت برای Age of Empires 3: Definitive Edition وعده تکسچرهای 4K، رابط کاربری مدرن و محتواهای جدید را می‌دهد.

در بین عناوین سری عصر امپراتورها، Age of Empires 3 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مجموعه و ژانر استراتژیک محسوب می‌شود. با توجه به نقشه راه قبلی مایکروسافت برای ساخت نسخه‌های ریمستر بازی اول و دوم مجموعه، مدتی پیش ساخت و عرضه نسخه ریمستر بازی سوم سری یعنی Age of Empires 3: Definitive Edition نیز تایید شد و حالا مایکروسافت، تریلر جدیدی از بازی را در جریان رویداد Gamescom Opening Night Live به نمایش گذاشته است.

 

با توجه به این تریلر، مایکروسافت عرضه این بازی برای پی‌سی و در تاریخ 15 اکتبر (24 مهر) را به صورت رسمی تایید کرده است. از ویژگی‌های نسخه ریمستر Age of Empires 3، مایکروسافت به تکسچرهای 4K، رابط کاربری مدرن شده، صداگذاری و موسیقی متن ارتقا یافته و پشتیبانی کامل از ویژگی کراس-پلی اشاره کرده است. جدای از این موارد فنی، بازی تعدادی محتوای کاملا جدید نسبت به نسخه اورجینال نیز ارائه می‌کند، که این شامل دو تمدن جدید «اینکا» و «سوئد» و همچنین دو حالت بازی تازه نیز می‌شود.

Age of Empires 3: Definitive Edition همان طور که اشاره شد، در تاریخ 24 مهر و از طریق استیم، فروشگاه ویندوز و ایکس‌باکس گیم پس برای PC عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.