نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 08 مهر 1399
ساعت 09:00

ویژگی Quick Resume در Xbox Series X تحول بزرگی محسوب می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به پیش نمایش‌های اخیر کنسول‌های بعدی Xbox توسط رسانه‌های مختلف، اطلاعات بیشتری از کارکرد این پلتفرم‌ها منتشر شده است.

چندین رسانه بزرگ صنعت گیم و همچنین تکنولوژی، اخیرا نسخه‌های دمو از دو کنسول نسل نهمی مایکروسافت یعنی Xbox Series X و Xbox Series S را دریافت کردند که این موضوع، به معنی انتشار مطالب جدید و البته ویدیوهای پیش نمایش این کنسول‌ها است. به طور کلی بسیاری از این مطالب و موضوعات از جمله سرعت بالای لودینگ‌ها، ویژگی Quick Resume و ... قبلا هم معرفی شده بود، با این حال مشاهده ویدیوهای Hands On و پیش نمایش کنسول‌ها همچنان جالب توجه است. شما در ادامه، ویدیو پیش نمایش که توسط گیم‌اسپات منتشر شده را مشاهده می‌کنید.

 

یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین ویژگی‌های جدید Xbox Series X قابلیت Quick Resume است، که به بازیکن اجازه می‌دهد تا چند بازی اخیری که تجربه کرده و متوقف کرده بود را مجددا از سر بگیرد. براساس پیش نمایش گیم‌اسپات، آن‌ها حداکثر شاهد ذخیره پیشرفت‌های شش بازی در قسمت Quick Resume بودند، که بازیکن می‌تواند در هر لحظه هر کدام از آن‌ها را انتخاب و بازی را از نقطه‌ای که رها کرده بود، ادامه دهد. گیم‌اسپات این را هم نمایش داد که پس از ذخیره شش بازی در Quick Resume، متوقف کردن بازی هفتم باعث شد تا فهرست شش بازی قبلی خالی شود تا حالا بازی هفتم در Quick Resume قرار بگیرد. نکته دیگر درباره بازه زمانی سوییچ کردن بین بازی‌ها تا ادامه دادن آن بازی است که بین 5 تا 8 ثانیه طول می‌کشد. همچنین بررسی‌های دیگر حتی به این نکته هم اشاره داشتند که Quick Resume حتی با ریبوت و بالا آمدن مجدد دستگاه همچنان عناوین اخیر را در خود ذخیره کرده است.

نکته جالب البته این است که پیش نمایش‌های دیگری از کنسول وجود دارد، که نشان می‌دهد Quick Resume می‌تواند تعداد کم‌تر یا حتی بیشتری بازی را در خود ذخیره کند. برای مثال پیش نمایش GamesBeat به حداکثر چهار بازی اشاره کرده بود. در هر صورت باید توجه داشت که مایکروسافت هم قبلا فقط حداقل تعداد بازی‌هایی که در Quick Resume ذخیره می‌شود، یعنی سه بازی را تایید کرده بود و به نظر حداکثر تعداد وابسته به نوع بازی‌هایی است که توسط بازیکن تجربه و متوقف می‌شوند.

کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S در روز 10 نوامبر (20 آبان) به صورت رسمی وارد بازار می‌شوند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.