نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 04 آبان 1402
ساعت 11:00

نمایش اولین سکانس های In-Engine گیم پلی MGS Delta: Snake Eater

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت کونامی به تازگی اولین تریلر از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater با محوریت نمایش گیم‌پلی in-engine بازی را به نمایش گذاشته است. گفتنی است که این بازی به عنوان ریمیک/بازسازی از عنوان کلاسیک Metal Gear Solid 3: Snake Eater، با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 ساخته می‌شود و سکانس‌های نمایش داده شده مستقیما از اجرای بازی در موتور گرافیکی ثبت شده‌اند. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

همان‌طور که اشاره شد، این بازی به نوعی نسخه ریمیک از MGS 3: Snake Eater محسوب می‌شود که حالا به صورت مدرن و در حالت شوتر سوم شخص قابل تجربه خواهد بود. در ویدیو تازه، لوکیشن‌ها و صحنه‌های آشنایی نیز خصوصا برای بازیکنانی که نسخه اورجینال را تجربه کرده بودند دیده می‌شود. جدای از این موارد، ویژگی‌های گیم‌پلی از جمله استتار کردن اسنیک با استفاده از محیط نیز بازگشته است و اسنیک همچنین می‌تواند از پلتفرم‌ها بالا رفته، یا روی لبه پلتفرم‌ها آویزان و جابجا شود.

کونامی در این تریلر نیز البته به تاریخ عرضه بازی اشاره نکرده است؛ با این حال همان‌طور که اشاره شد، این شرکت تایید کرده که بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 و به صورت مشترک توسط شرکت کونامی و Virtuos در دست ساخت قرار دارد. لازم به ذکر است که در ساخت این بازی، هیدئو کوجیما کارگردان و یوجی شینکاوا از طراحان ارشد بازی اورجینال نقش نداشته‌اند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.