نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 26 مهر 1396
ساعت 16:35

اولین گیم پلی بازی Warhammer: Vermintide 2 منتشر شد

0 از 5

مشاهده کنید ویدئوی گیم پلی بازی Warhammer: Vermintide 2

هم اکنون اولین ویدئو از گیم پلی بازی Warhammer: Vermintide 2 منتشر شده که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. Warhammer: Vermintide 2 کاری از استودیوی Fatshark و دنباله عنوان هک اند اسلش Warhammer: End Times – Vermintide است. در تریلری که منتشر شده می‌توان ویژگی های جدید بازی و مبارزات را مشاهده کرد.

در این بازی گیمرها با دشمنان جدیدی مواجه خواهند شد؛ گروه Chaos با گروه Skaven متحد شده و پیمان کفرآمیزی بسته اند. در بازی Warhammer: Vermintide 2 حدود 15 سبک و 5 قهرمان وجود دارد که گیمرها می‌توانند از میان آنها انتخاب کنند. همچنین یک سیستم Heroic Deeds وجود خواهد داشت که بواسطه آن، ترکیب دشمنان، استفاده از سلاح، اهداف مأموریت و تنظیمات مرحله تغییر می‌کند و در جهت ارائه چالشی منحصر به فرد برای گیمرها است.

بازی Warhammer: Vermintide 2 قرار است در اوایل سال 2018 (احتمالاً زمستان 2018) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شود.

عنوان قبلی Warhammer: End Times – Vermintide در سال 2015 عرضه شد و بطورکلی نقدهای مثبتی دریافت کرد. گیم پلی بازی، سیستم پیشرفت در بازی، طراحی نقشه و ویژگی های بصری آن بسیار مورد پسند منتقدان واقع شد اما مسائل مربوط به مشکلات تکنیکی گهگاه و مشکلات تعادل در این بازی مورد انتقاد قرار گرفت. 

م.حافظ | تریلر | 18/10/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.