نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 09 آبان 1396
ساعت 00:15

PGW 2017 | تریلر جدیدی از God of War 4 منتشر شد

1 از 5

در Paris Games Week 2017 تریلری حماسی و جدید از God of War 4 به نمایش درآمد که رابطه‌ی بین کریتوس و پسرش را نشان می‌دهد

اوایل امسال بود که سونی جزییاتی از مکانیسم‌های سیستم مبارزه‌ی بازی God of War 4 را منتشر کرد. در این سیستم فعل وانفعالات جالبی میان کریتوس و پسرش آترئوس صورت میگرفت. در همان زمان، این مکانیسم با انتقاداتی مواجه شد هرچند سونی وعده داد که تغییرات نسخه‌ی جدید لذتبخش خواهد بود. اکنون و در PGW 2017 آنها تریلری نفسگیر منتشر کرده‌اند که مکانیسم‌های بیشتری از سیستم مبارزه‌ی بازی را به ما نشان می‌دهد.

در طول کنفرانس خبری پلی‌استیشن در PGW 2017، ناشر سری محبوب God of War یک تریلر حماسی و پر جزییات از روابط پدر و پسری موجود در بازی را منتشر کرد. توسعه‌دهنده‌ی God of War یعنی استودیوی Santa Monica قول داده است که این بازی نسبت به نسخه‌های قبلی‌اش تغییرات جالب و متنوعی داشته باشد.

البته باید گفت که در کنفرانس به تاریخ عرضه‌ی این عنوان اشاره‌ای نشد، که نشان می‌دهد سونی بازی را احتمالا در همان تاریخ قبلی یعنی ابتدای سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد کرد. ما امیدوار هستیم که تاریخ دقیق عرضه‌ی این عنوان محبوب به زودی اعلام شود. در غیر اینصورت باید برای جزییات بیشتر تا PSX 2017 نیز صبر کنیم. این رویداد در دسامبر همین سال (تقریبا یک ماه دیگر) برگزار می‌شود.

در این ویدیو ما تعاملات بیشتری میان کریتوس و آترئوس را میبینیم. آنها توسط یک ترول آتشین به غارها رانده می‌شوند و در انجا با دشمنان میجنگند. شما میتوانید در زیر این تریلر زیبا را ببینید:

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.