نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 14 آذر 1396
ساعت 11:04

بازی Mega Man 11 معرفی شد

5 از 5

تصاویر و تریلر معرفی بازی Mega Man 11

کمپانی Capcom دیروز به مناسبت سی‌اُمین سالگرد عرضه بازی های سری Mega Man، طی یک برنامه زنده بازی جدیدی از این سری را رونمایی کرد. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید و با این عنوان جدید آشنا شوید.

کمپانی کپکام در جشن 30 سالگی سری Mega Man بازی جدیدی از این سری تحت عنوان Mega Man 11 را معرفی نمود. برای معرفی بازی Mega Man 11 چندین تصویر و یک تریلر منتشر شدند که می‌توانید در پایان متن آنها را مشاهده نمایید. هنوز در این لحظه اطلاعات زیادی از جزئیات این بازی در دست نیست اما این را می‌دانیم که Mega Man 11 برای پلتفرم های PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه آن نیز برای سال 2018 تعیین شده که تهیه کننده آن آقای Kazuhiro Tsuchiya و کارگردانی آن بر عهده آقای Koji Oda است. در تریلری که منتشر شده می‌توانید بخش کوتاهی از گیم پلی بازی را ببینید.

بازی Mega Man 11 هم مانند بازی های قبلی این سری، به سبک اکشن پلتفرمر 2 بعدی ساید اسکرولینگ طراحی شده است. در طی برنامه زنده، سازندگان این بازی اظهار داشتند که هدف مهم و اصلی از ساخت این عنوان، زنده نگه داشتن و احیا کردن سری Mega Man است. Mega Man 11 بسیار شبیه به بازی های قبلی این سری به نظر می‌رسد اما از یک سری ویژگی ها و سبک هنری کاملاً متفاوتی بهره برده است. یکی از مهم ترین تفاوت های بصری این بازی با بازی های قبلی، تغییر مگامن (نه تنها از لحاظ رنگ بلکه از لحاظ شکل ظاهری) در هنگام به دست آوردن سلاح جدید است.

بر مبنای گفته های کمپانی کپکام، قرار است در تابستان سال آینده اطلاعات بیشتری در مورد این بازی ارائه گردد. علاوه بر اینها، در برنامه زنده اعلام شد که همه 8 بازی Mega Man X بر روی پلتفرم های PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC ارائه خواهد شد. همچنین دو مجموعه Mega Man Legacy Collection و Legacy Collection 2 در سال 2018 برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شوند.

م.حافظ | تریلر | 05/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.