نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 22 آذر 1396
ساعت 17:05

حضور هیولای نمادین Predator در بازی Ghost Recon Wildlands

0 از 5

تریلر رویداد The Hunt در بازی Ghost Recon Wildlands

کمپانی Ubisoft تعداد بسیاری آپدیت برای بازی Ghost Recon Wildlands عرضه کرده است. از جمله این آپدیت ها می‌توان به مد سخت Tier 1، یک مد رایگان PvP همراه با تعداد زیادی نقشه و همینطور کلاس‌ها و رویدادهای مختلف اشاره کرد. یکی از این رویدادها قرار است فردا مورخ 14 دسامبر 2017 (برابر با 23 آذر 1396) اتفاق بیافتد. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

این رویداد جدید و ویژه، The Hunt نام دارد. هم اکنون تریلری منتشر شده که بخشی از رویداد The Hunt را نمایش می‌دهد و موضوع آن درباره شکار غارتگر (Predator) است. در پایان متن می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

اگر با فیلم های اکشن دهه 1980 آشنایی دارید متوجه خواهید شد که در این رویداد جدید بازی Ghost Recon Wildlands از Predator الهام گرفته شده است. Predator درواقع هیولای نمادین و یک شکارچی بیگانه و خارجی بود که به سیاره زمین آمده بود و با بازیگر فیلم یعنی Arnold Schwarzenegger مبارزه می‌کرد. این شکارچی در فصل بعدی فیلم، برای رویارویی و مبارزه با بازیگر جدید سری غارتگر یعنی Danny Glover نیز دوباره به سیاره زمین بازگشت.

همزمان با این رویداد در روز 14 دسامبر (23 آذر)، آپدیتی به نام Jungle Storm نیز برای بازی Ghost Recon Wildlands عرضه خواهد شد که شامل مدها، نقشه های بیشتر و ... است.

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands عنوانی است در ژانر شوتر تاکتیکی که استودیوی Ubisoft Paris مسئولیت ساخت آن را بر عهده داشته است. این بازی در اوایل سال 2017 برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد. (نقد و بررسی بازی Ghost Recon Wildlands)

م.حافظ | تریلر | 13/12/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.