نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 22 آذر 1396
ساعت 23:10

بسته الحاقی جدید بازی Middle-earth: Shadow of War عرضه شد

5 از 5

بسته الحاقی Outlaw Tribe Nemesis بازی Middle-earth: Shadow of War هم اکنون در دسترس قرار دارد

همزمان با عرضه‌ی جدیدترین بسته الحاقی بازی Middle-earth: Shadow of War، شرکت برادران وارنر اقدام به انتشار تریلری از آن نمود که در ادامه خبر شاهد آن خواهید بود.

بازیکنانی که بسته الحاقی Outlaw Tribe Nemesis را خریداری نمایند، ماموریت‌های جدید، تم‌های Fortress جدید، ابزار جدید و پاداش‌های دیگری را دریافت خواهند کرد؛ این بسته 15 دلار قیمت دارد و شامل سیزن پس بازی Middle-earth: Shadow of War هم می‌شود.

در کنار عرضه‌ی بسته الحاقی جدید عنوان Middle-earth: Shadow of War، سازندگان این بازی همچنین آپدیتی را برای آن منتشر نمودند که ضمن افزودن درجه‌ی سختی جدیدی به نام Gravewalker، برخی از مشکلات و باگ‌های بازی را هم برطرف خواهد کرد.

تریلر بسته الحاقی Outlaw Tribe Nemesis عنوان Middle-earth: Shadow of War:

عنوان Middle-earth: Shadow of War در تاریخ 10 اکتبر برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه شد؛ این بازی امتیاز 7.8 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد. حسین صدری در نقد و بررسی Middle-earth: Shadow of War نوشت:

ساخته‌ی مونولیث بیشتر از هر چیز قربانی انتظارات فراوانی شد که از آن داشتیم. البته تبلیغات و اصطلاحا هایپ کردن ناشر معلوم‌الحال این اثر نیز در بوجود آمدن چنین جوی بی تاثیر نبود. هم اکنون باید گفت این بازی نتوانست ما را آن‌گونه که باید راضی کند. اما در عین حال اثری سرگرم‌کننده و عالی است که بی‌شک برای طرفداران عناوین اکشن- نقش‌آفرینی جذابیت بسیاری دارد. پس با وجود همه‌ی نقص‌های آن، باز هم تجربه‌ی Shadow of War را به همه توصیه می‌کنیم.

فرشاد | تریلر | 13/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.