نویسنده: فرشاد جمعه، 29 دی 1396
ساعت 11:00

شرکت نینتندو از Nintendo Labo رونمایی کرد

0 از 5

معرفی Nintendo Labo از سوی شرکت نینتندو

 شرکت نینتندو اخیراً Nintendo Labo را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از طریق قطعات مقوایی، اقدام به تولید آیتم‌هایی نظیر ربات، قلاب ماهیگری و پیانو نمایند. Nintendo Labo که شامل دو کیت Variety (به قیمت 70 دلار) و Robot (به قیمت 80 دلار) می‌شود، از تاریخ 20 آوریل (برابر با 31 فروردین ماه سال 1397) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت؛ لازم به ذکر است که شرکت نینتندو هر دو کیت گفته شده را Toy-Con نامگذاری کرده است.

کیت Variety شامل دو Toy-Con RC Cars، یک Toy-Con Fishing Rod، یک Toy-Con House، یک Toy-Con Motorbike و یک Toy-Con Piano خواهد بود؛ در ادامه بصورت مختصر، به توضیح هر یک از این Toy-Conها پرداخته‌ایم:

  • Toy-Con RC Car: کنترلرهای چپ و راست Joy-Con خود را وارد RC Car کرده و از طریق صفحه‌ی لمسی کنسول نینتندو سوییچ خود، حرکات ماشین را کنترل کنید؛ قابلیت HD Rumble کنترلرهای Joy-Con موجب ایجاد لرزشی خواهد شد که در تعیین جهت حرکت ماشین، به شما کمک خواهد کرد.
  • Toy-Con Fishing Rod: پس از ساخت قلاب ماهیگیری، آن را به کنسول نینتندو سوییچ وصل نموده و سپس اقدام به گرفتن ماهی‌های عجیب و غریبی نمایید که بر روی صفحه نمایش کنسول شما پدیدار می‌شوند؛ به محض آنکه لرزشی را احساس کردید، بایستی قلاب ماهیگیری خود را بالا آورده و حلقه را چرخانده تا مراحل گرفتن ماهی تکمیل شوند.
  • Toy-Con House: با قرار دادن بلوک‌های مختلف در فضاهای باز، قادر خواهید بود تا اقدام به اجرای بازی نمایید.
  • Toy-Con Motorbike: با قرار دادن هر یک از کنترلرهای Joy-Con در مجموعه‌ی ساخته شده، قادر خواهید بود تا موتور نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش نینتندو سوییچ را کنترل نمایید.
  • Toy-Con Piano: پس از تکمیل مجموعه‌ی مربوط به پیانو و اتصال آن به نینتندو سوییچ و کنترلرهای Joy-Con، قادر خواهید بود تا ملودی مد نظر خود را با فشردن کلیدهای مختلف بنوازید.

کیت ربات Nintendo Labo

کیت Robot به شما اجازه خواهد داد تا کنترل یک ربات عظیم الجثه را در درون یک بازی در اختیار داشته باشید.

هر دو کیت معرفی شده به همراه کلیه‌ی تجهیزات مورد نیازشان ارائه خواهند شد؛ شرکت نینتندو همچنین یک مجموعه‌ی سفارشی سازی به قیمت 10 دلار را معرفی کرده است که شامل شابلون، برچسب و نوارهای رنگی می‌شود.

در ادامه شاهد ویدیوی مربوط به Nintendo Labo خواهید بود:

فرشاد | تریلر | 19/01/2018
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.