نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 12 شهریور 1397
ساعت 10:30

نسخه نینتندو سویئچ بازی ترسناک Observer معرفی شد

0 از 5

استودیو بلومبر تیم با انتشار تریلری از نسخه نینتندو سوئیچ بازی ترسناک و روان شناختی Observer رونمایی کرد.

عنوان تاریک Observer با محیط‌های عجیب و غریب و قصه‌ای که در دنیایی با ظاهری سایبرپانکی اتفاق میافتد، اولین‌بار در سال گذشته میلادی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در دسترس قرار گرفت و داستان یک کارآگاه روانشناسی را روایت کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ این روایت قرار است در ادامه مسیر خود به کنسول‌ نینتندو سوئیچ راه یابد. استودیو توسعه دهنده بلومبر تیم (Bloober Team) ساعاتی پیش به صورت رسمی این خبر را تایید کرد. البته در این میان، هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه بازی روی این کنسول نسل هشتمی شرکت نینتندو در نظر نگرفته است.

برای کسانی که با عنوان Observer آشنایی ندارند؛ باید بگویم که این بازی به عنوان یک دنباله برای دیگر بازی ترسناک و تحسین شده استودیو بلومبر تیم به نام Layers of Fear که البته آن هم در اوایل سال جاری میلادی برای کنسول نینتندو سوئیچ در دسترس قرار گرفت، شناخته می‌شود. وقایع این بازی در سال ۲۰۸۴ اتفاق می‌افتد و بازیکنان در قالب نقش یک کارآگاه عصبی به نام «دنیل لازارسکی» (Daniel Lazarski) قرار خواهند گرفت که به دنبال راهی برای وارد شدن به ذهن مضون‌هایی است که  احتمال وقوع جرمی از سوی آن‌ها ممکن است.

بازی Observer هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس در دسترس است و بزودی نیز برای کنسول نینتندو سوئیچ در دسترس قرار خواهد گرفت. در انتها شما می‌توانید تریلر نسخه سوئیچ بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن به اشتراک بگذارید:

 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.