نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 18 شهریور 1397
ساعت 09:30

تریلر Xbox One X بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد

0 از 5

شرکت اسکوئر انیکس به تازگی تریلر جدیدی از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کرده که ویژگی‌های مخصوص کنسول Xbox One X نظیر وضوح 4K واقعی را به نمایش می‌گذارد.

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیو توسعه دهنده ایداس مونترال (Eidos Montréal) امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تریلر جدیدی از بازی موردانتظار Shadow of the Tomb Raider منتشر کردند که ویژگی‌های جالب مخصوص کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را به نمایش می‌ گذارد. شما کاربران در ادامه می‌توانید شرح کامل این ویژگی‌ها نظیر قابلیت انتخاب میان تجربه با وضوح 4K واقعی یا نرخ فریم بالاتر، را مشاهده نمایید:

  • کیفیت Native 4K Ultra HD برای شما بالاترین وضوح گیم‌پلی‌ای که در صنعت بازی‌های ویدویی موجود است، به ارمغان می‌آورد.
  • پشتیبانی از ویژگی HDR به معنی برخورداری از کنتراست بالاتر و شفافیت و وضوح بیشتر در رنگ‌ها، هنگام گشت و گذار لارا در چشم‌انداز‌های باشکوه آمریکا مرکزی و جنوبی، است.
  • برخورداری از True 3D Audio به همراه پشتیبانی کامل از Dolby Atmos، بازیکنان را در یک دنیا با صدا ۳۶۰ درجه که از سایبان‌ها تا جنگل‌ها را پوشانده است، غوطه‌ور می‌کند.
  • تنظیمات سفارشی سازی موجود در این نسخه به بازیکنان اجازه اولیت بندی میان کیفیت بالاتر یا نرخ فریم بالاتر را می‌دهد.
  • وضوح ارتقا یافته بافت‌ها منجر به خلق دنیایی واقعی‌تر می‌شود که تاکنون در هیچ عنوان دیگری دیده نشده است.

بازی Shadow of the Tomb Raider بر خلاف نسخه‌های گذشته که توسط استودیو کریستال داینامیکس توسعه یافتند، توسط استودیو ایداس مونترال ساخته شده و قرار است در تاریخ ۲۳ شهریورماه ۹۷ (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گیرد. در ادامه شما می‌توانید تریلر نسخه ایکس‌باکس وان ایکس بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید. شایان به ذکر است که برای کسب اطلاعات بیشتر شما همچنین می‌توانید به صفحه رسمی بازی در بازی‌مگ مراجعه کنید.

 
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.