نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 22 شهریور 1397
ساعت 11:30

بسته Daybreak بازی State of Decay 2 منتشر شد

0 از 5

شرکت مایکروسافت امروز گسترش دهنده جدید بازی State of Decay 2 به نام Daybreak Pack را با انتشار تریلری جدید، در دسترس قرار داد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت مایکروسافت و استودیو آندد لبز (Undead Labs)، امروز جدیدترین گسترش دهنده بازی State of Decay 2 یعنی Daybreak Pack را با قیمت ۱۰ دلار روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (ویندوز ۱۰) منتشر کردند. این گسترش دهنده حالت عملیاتی چندنفره و قابل انجام دوباره‌ جدیدی به نام Zombie Siege را به بازی اضافه می‌کند؛ بازیکنان در کنار سه عدد از دوستان و هم‌تیمی‌های خود در این حالت، کنترل سرباز‌های Red Talon  که به سلاح‌های بسیار پیشرفته دسترسی دارند، برعهده گرفته و وظیفه دارند تا در منطقه‌ای مستجم به دفاع پرداخته، در حالی که یک متخصص فنی در حال تلاش برای تعمیر یک ایستگاه ماهواره‌ای است. به طور کلی Zombie Siege یک حالت دفاع موجی است که بازی در آن، ترکیبات بسیاری از انواع مختلف زامبی‌ها را برای متوقف کردن شما می‌فرستد.

در کنار حالت جدید، بسته Daybreak Pack شامل نوع جدیدی از زامبی‌ها به نام Blood Plague Juggernaut می‌شود که می‌توانند بازیکنان را آلوده به طاعون خونی کنند. این نوع از طاعون باعث می‌شود که شخصیت بازیکنان بعد مدتی که زمان آن روی صفحه نمایش مشخص خواهد بود، تبدیل به یک زامبی شود. بازیکن در این بین، وظیفه دارد تا قبل از اینکه شخصیت‌اش تبدیل شود، آن را درمان کرده یا به طاعون ببازد. شایان به ذکر است که برای دفاع در مقابل اینگونه از زامبی‌ها، اسلحه‌های جدید نوع CLEO به بازی اضافه شده است. از دیگر محتویات این بسته می‌توان به اضافه شدن نه اسلحه جدید با Range‌های مختلف، شش اسلحه سرد و شش ماده منفجره قابل حمل در کنار تجهیزات جدید و ارتقا‌های مخصوص پایگاه به بازی اشاره کرد تا بازیکنان بتوانند از پایگاه خود محافظت کنند. بازیکنان همچنین قادر خواهند بود که یک سرباز Red Talon را به جامعه خود اضافه کنند. لازم به بیان است که اچیومنت‌های جدید نیز برای آن‌ها، ۲۵۰ عدد Gamerscore را به ارمغان خواهد آورد.

گسترش دهنده Daybreak Pack اولین‌بار در جریان برنامه اینساید ایکس‌باکس مخصوص گیمزکام ۲۰۱۸ میلادی برای بازی State of Decay 2 معرفی شد و این بازی که تا پایان ماه ژوئن سال جاری میلادی، بیش از سه میلیون نفر موفق به تجربه‌اش شده‌اند، روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (ویندوز ۱۰) در دسترس قرار دارد. در انتها شما می‌توانید تریلر نهایی گسترش دهنده جدید بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

 
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.