نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 22 شهریور 1397
ساعت 12:30

ویدیو گیم‌پلی ۳۰ دقیقه‌ای از بازی Project JUDGE منتشر شد

0 از 5

ویدیو گیم‌پلی کامل از نسخه دمو بازی جدید سازندگان سری Yakuza یعنی Project JUDGE، انجام شده روی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو، منتشر شد.

به دنبال معرفی رسمی بازی Project JUDGE در جریان رویداد PlayStation Lineup Tour شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی که پیش از شروع نمایشگاه Tokyo Game Show ۲۰۱۸ برگذار شد؛ شرکت سگا نسخه دمو از بازی که با نام JUDGE EYES: Testament of the Reaper در کشور ژاپن شناخته می‌شود را روی فروشگاه پلی‌استیشن این کشور منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ وبسایت دوال‌شاکرز از آن جایی که بسیاری از کاربران حوصله ساخت یک اکانت PSN ژاپنی و دریافت بیش از هفت گیگابایت دیتا را ندارند، این کار را انجام داده و ویدیو گیم‌پلی کامل نسخه دمو بازی Project JUDGE را منتشر کرده است.

با توجه به ویدیو گیم‌پلی، بازی Project JUDGE از بسیاری جهات، حس و حال یک عنوان Yakuza را به مخاطب منتقل می‌کند که البته نباید عجیب باشد؛ چرا که از یک موتور یکسان برای ساخت بازی استفاده شده و حتی وقایع آن در یک منطقه روی می‌دهد (Kamurocho که در واقع نسخه تخیلی از محله نور قرمز Kabukicho شهر توکیو است). همه چیز در این عنوان فورا آشنا بنظر می‌رسد، البته شایان به ذکر است که گیم‌پلی آن شباهت زیادی به سری یاکوزا ندارد. در این عنوان، شما در قالب یک کاراگاه خصوصی قرار خواهید گرفت و در حالی که در مبارزات شباهت‌هایی بازی سری یاکوزا دیده می‌شود اما گیم‌پلی تمرکز بیشتری روی تحقیق و بررسی دارد؛ نظیر شناسایی مضمون‌ها و تعقیب آن‌ها برای دستیابی به اطلاعات بیشتر.

بازی Judge Eyes در تاریخ ۲۲ آذرماه ۹۷ (۱۳ دسامبر ۲۰۱۸) در کشور ژاپن برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. نسخه غربی آن نیز با نام Project JUDGE در سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه شما می‌توانید ویدیو گیم‌پلی ۳۰ دقیقه‌ای بازی که از نسخه دمو بازی گرفته شده، را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

 
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.