نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 02 مهر 1397
ساعت 08:00

تریلر جدید بازی Death Stranding در TGS 2018

0 از 5

به تازگی تریلر جدیدی از بازی Death Stranding با محوریت شخصیتی مرموز و با نقابی طلایی منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ هیدئو کوجیما مدتی پیش بود که رسما خبر از حضور بازی Death Stranding در رویداد Tokyo Game Show 2018 داد. البته در همان زمان این موضوع روشن شده بود که قرار نیست در این رویداد، اتفاق بسیار بزرگی بیافتد و طرفداران نمی‌بایستی منتظر اطلاعات مهمی نظیر تاریخ عرضه یا انتشار دموهای قابل بازی از گیم‌پلی این عنوان می‌بودند. علیرغم همه این‌ها، کوجیما البته وعده یک سورپرایز هم داده بود و در همین رابطه، به تازگی تریلر جدیدی از این بازی در جریان رویداد TGS 2018 منتشر شده است.

در تریلر تازه‌ای که از بازی «دث استرندینگ» به نمایش درآمده، شاهد اولین نماها از کاراکتری هستیم که توسط «تروی بیکر» نقش‌آفرینی شده است. بیکر که حضور او قبل از این هم به عنوان یکی از بازیگران این بازی تایید شده بود، در نمایش جدید بازی کار صداگذاری شخصیت مرموز و ماسک‌دار را به شکلی بسیار جذاب و عالی ایفا کرده است. همچنین در این ویدیو، شخصیت اصلی بازی یعنی «سم» با بازی نورمن ریداس نیز حضور دارد، ولی تمرکز اصلی ویدیو روی کاراکتر نقاب‌دار و توانایی‌های او است. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را مشاهده کنید:

 

 

همان‌طور که در تریلر نیز مشاهده می‌شود، تمرکز اصلی کلیپ روی شخصیت مرموز و با نقاب طلایی است که توسط تروی بیکر صداگذاری شده است. این شخصیت که به نظر از دشمنان سم در بازی است، با استفاده از نقاب خود اقدام به استفاده از مواد تیره‌رنگ و نفت‌مانند روی زمین کرده و در ادامه یک هیولای بزرگ خلق / احضار می‌کند. با در نظر گرفتن صحبت‌های این شخصیت مرموز، در اینجا سم تنها کاری که باید برای بقا انجام دهد این است که توسط این موجود بلعیده نشود! سم نیز که در تمام لحظات این ویدیو ساکت است، در حال حمل یک انسان زنده است.

پیرامون این بازی، پیش از این نیز در بازی‌مگ مطالعه کرده بودید که تعدادی از مهم‌ترین صدا پیشگان ژاپنی سری متال گیر نیز در نسخه ژاپنی Death Stranding نقش‌آفرینی می‌کنند. در میان صدا پیشگان و بازیگران اصلی بازی نیز، بازیگران مطرحی چون نورمن ریداس، مدس میکلسن، لیا سیدو، لیندسی واگنر، امیلی اوبرایان و تروی بیکر حضور دارند. هنوز تاریخ دقیق عرضه بازی مشخص نیست، ولی پیش‌بینی می‌شود که این بازی انحصاری پلتفرم پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۹ عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.