نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 03 مهر 1397
ساعت 15:00

تریلر نهایی بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد

5 از 5

تریلر نهایی تازه منتشر شده بازی Call of Duty: Black Ops 4، نگاهی کوتاه به هرکدام از بخش‌های چندنفره، زامبی و حالت بتل رویال یعنی Blackout می‌اندازد.

یکی از موردانتظارترین عناوین فصل پاییز سال جاری، بدون شک بازی Call of Duty: Black Ops 4 است که به لطف قابلیت‌های جدید نظیر حالت بتل رویال Blackout، قصد گسترش مجموعه بیشتر از همیشه را دارد و حالا شما در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ می‌توانید نگاهی نزدیک داشته باشید به آنچه هنگام عرضه این عنوان تیراندازی محصول استودیو تری‌آرک و شرکت اکتیویژن انتظارش را می‌کشید.

شرکت اکتیویژن (Activision) با توجه به نزدیکی عرضه بازی برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی، تریلر گیم‌پلی کاملا جدیدی از بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرده است که نگاهی کوتاه به هر کدام از سه بخش اصلی بازی یعنی حالت آنلاین چندنفره، حالت زامبی و حالت بسیار موردانتظار و جدید بتل رویال یعنی Blackout می‌اندازد. حالت Blackout به خصوص، بنظر می‌رسد که یکی از جذاب‌ترین اجزای بازی Black Ops 4 باشد و قرار است مجموعه وارد رقابت با تعدادی از بزرگ‌ترین عناوین سبک بتل رویال یعنی Fortnite و PlayerUnknown’s Battlegrounds کند. در ادامه شما می‌توانید تریلر نهایی (Lunch Trailer) را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. گذشته از حالت Blackout، نسخه سال جاری به همراه چندین حالت چندنفره جدید و محبوب قدیمی در کنار تجربه بزرگتری از بخش زامبی، عرضه می‌شود. لازم به بیان است که بازی Black Ops 4 از حالت تک‌نفره یا کمپین که جزئی از سنت‌های همیشگی سری Call of Duty بوده، بهره نمی‌برد و به جای آن از یک سری ماموریت‌های ویژه برخوردار است که روی هر کدام از شخصیت‌های متخصص بازی تمرکز می‌کنند.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.