نویسنده: قاسم ممتاز شنبه، 17 آذر 1397
ساعت 17:13

بهترین سایت دانلود زیرنویس رایگان / بلکس ساب blaxsub

5 از 5

این روزها که به پایان سال 2018 نزدیک می‌شویم و لحظه شماری برای جشواره های معتبری مانند گلدن گلوب و اسکار آغاز شده، بدون شک با حجم قابل توجهی از آثار سینمایی رو به رو خواهیم شد، آثاری با کیفیت که می‌توان آنها را نماینده هایی برای سنجش رمق سینما در سال 2018 دانست و در ادامه نیز با فاصله اندکی به تعطیلات نوروز نزدیک خواهیم شد که باز هم فرصتی برای دنبال کردن فیلم ها و سریال‌ هایی است که در طول سال فرصتی برای تماشای آنها نداشتیم.اما نباید فراموش کرد که در ایران تماشای این فیلم ها بدون زیرنویس فارسی مزه ای ندارد و منابع دانلود زیرنویس باید تلاش کنند تا نیاز علاقه مندان را برطرف کنند تا مخاطبین به راحتی بعد از دانلود فیلم یا سریال مورد علاقه خود زیرنویس آن را نیز به راحتی دانلود کنند تا با خیال راحت از تماشای آثار مورد علاقه خود لذت ببرند. یکی از وبسایت های جامعی که با تمام وجود تلاش می‌کند تا زیرنویس ها را در اسرع وقت در اختیار کاربران قرار دهد وبسایت بلکس ساب است . در ادامه برای آشنایی بیشتر با ویژگی های blaxsub با ما همراه باشید.

Blaxsub Pic 1

سرعت بالا در آپدیت

برنامه نویسی بلکس ساب به گونه ای است که زیرنویس فیلم ها و سریال ها بلافاصله بعد از ترجمه در سایت قرار میگیرند و با سرعت بسیار بالایی مرتبا آپدیت میشوند . کاربران میتوانند به راحتی به آخرین زیرنویس فیلم یا سریال مورد علاقه خود دسترسی پیدا کرده و آن را دانلود کنند. تمام نسخه های موجود برای هر رزولوشنی در بلکس ساب موجود است و شما صرف نظر از اینکه چه کیفیتی از فیلم مورد نظر خود دانلود کرده اید، میتوانید زیرنویس فارسی هماهنگ با آن را پیدا کنید.

دسته بندی منظم مطالب در بلکس ساب

کمتر کسی در ایران وجود دارد که متوجه شلوغی وبسایت های ایرانی نشده باشد و سردرگمی در این سایت ها را تجربه نکرده باشد، یکی از ویژگی های بلکس ساب نظم و دسته بندی صحیح مطالب است به شکلی که هر کاربر با هر توانایی و تجربه ای قادر باشد نا به راحتی به جستجو و دانلود زیرنویس مورد نظر خود بپردازد. در blaxsub همه چیز به شکل سازمان داده شده ای در جای خود قرار گرفته و کاربران به راحتی میتپانند به مطالب مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند.

Blaxsub Pic 2

طراحی زیبا و رابط کاربری حرفه ای

ارائه خدمات جامع و با کیفیت در بلکس ساب از اهمیت ویژه ای برخوردارد است اما این موضوع تنها موردی نیست که تیم بلکس ساب بر روی آن متمرکز شده است. یکی از مواردی که بلکس ساب وقت و هزینه زیادی را صرف آن کرده طراحی قالب و رابط کاربری استاندارد است، چیزی که در وبسایت های ایرانی کمتر به آن اهمیت داده میشود. بلکس ساب سعی داشته تا محیطی را خلق کند تا کاربران علاوه بر دسترسی رایگان به مطالب مورد نظرشان، از جستجو و گشت و گذار در سایت لذت برده و حس خوبی به آنها منتقل شود.

قاسم ممتاز | 08/12/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.