نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 01 آبان 1397
ساعت 19:10

3 تور ارزان و راحت برای تعطیلات پاییز

4 از 5

هرچقدر که تعطیلات فشرده باشد، برنامه‌ریزی برای سفر ساده تر و جذاب‌تر می‌شود. برای همین می‌توانید به فهرست های پیشنهادی نگاهی بیاندازید و مقاصدی که برای تعطیلات مناسب هستند را انتخاب کنید و خاطره‌ی خوبی برای این فصل بسازید.

baku

 سفری ساده با تور باکو به ارزان‌‌ترین مقصد گردشگری

تور باکو به سادگی یک چمدان بستن و در خانه را قفل کردن شما را به یکی از ارزان‌ترین و البته زیباترین همسایه‌های ایران می رساند که می‌توانی تعطیلات خوبی را در آن بگذرانید. باکو بسیار به ایران نزدیک است و سفر به آن بسیار مقرون به صرفه است و شما به سادگی با فرهنگ و غذای شبیه به ایران در فضای گرم و صمیمیمی با آذری‌ها معاشرت می کنید.

ایچری بخش قدیمی شهر باکو است، در این قسمت کاخ شیروان شاه و برج دختر را می‌بینید. دو بنای زیبایی که به ثبت یونسکو هم رسیده‌اند. بعد از تماشای این آثار تاریخی حتما در رستوران‌ها و مغازه‌های سنتی که در این بخش می‌بینید زمانی را بگذرانید و ببینید چگونه از کنار تاریخ آذری خیلی ساده با فرهنگ مردمی آنها نزدیک می‌شوید. فراموش نکنید در این رستوران‌ها حتما پلوکباب‌های محلی باکو را امتحان کنید.

اما باکو همه ی دیدنی هایش در ایچری نیست. قسمت مدرن شهر هم از نظر معماری دیدنی و جذاب است. ساختمان‌های مدرن و برج‌های بلند از هرگوشه ی شهر خود نمایی می‌کند. برنامه ریزی کنید و حتما به بلوار باکو بروید و در کنار دریا قدم بزنید. اینجا هم کافه‌های ساحلی جذابی دارد، می توانید در ساحل زیبای آن بنشینید و با چای و کلوچه محلی از غروب آفتاب در دریا لذت ببرید.شکر بورا و باقلوای آذری از محبوب‌ترین شیرینی‌های باکو هستند که همراه چای سرو می‌شوند ، طعم آن را حتما بچشید.

اگر به همراه خانوادهو فرزندانتان میهمان این شهر هستید و می خواهید خرید خوبی هم داشته باشید به مراکز خرید باکو بروید در همه ی آنها بخش بزرگی برای بازی کودکان و پارک های بازی در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید با خیال راحت فرزندتان را به آنجا بسپرید.

نگران ارتباط برقرار کردن با مردم نباشید، در همه‌ی مراحل سفر با تور باکو آژانس مقتدر سیر راهنمای فراسی زبان شما را همراهی می‌کند و شما همیشه در بهترین مکان حضور دارید و از بهترین خدمات هم استفاده می کنید.

اینجا امکانات گردشگری خوبی پیش بینی شده است، اما به شما پیشنهاد می‌کنیم با نگاهی به فهرست هتل‌های باکو در وب سایت مقتدر سیر هتل ‌چهار یا پنج ستاره انتخاب کنید که به طور کامل از اقامت لذت ببرید و هر روز صبح‌تان را با صبحانه‌ی مفصل آذری که به صورت رایگان سرو می شود شروع کنید.

india

 سفر به مثلث طلایی دنیا با تور هند

مسافرت با تور هند شما را به بهشت می برد. منظره‌های زیبایی از معماری‌های رنگارنگ و طبیعتی زیبا. تاج محل بنای عاشقان جاویدان.

شما با تور مثلث طلایی میهمان شهرهای بی نظیر دهلی، آگرا و جیپور زیبا می شوید. در بناهای شگفت‌انگیز معماری به تماشای غروب آفتاب بنشینید و زندگی و فکر و اندیشه‌ی هریک از ساخته‌های بشر لذت ببرید. بهتر است بدانید اینجا سرزمینی است که با آداب و رسومی کهن و دوست داشتنی، شما را با سبک تازه‌ای از زندگی آشنا می‌کند.

برنامه‌های سفر در آژانس مقتدر سیر به صورت دقیقی برنامه‌ریزی شده اند و شما فرصت دارید در بهترین و تماشایی‌ترین شهرها بمانید و به تماشای جاذبه‌‌های گردشگری آنها بنشینید. خیالتان راحت، در تمامی شهرها با گشت رایگان شهری حسابی می‌گردید. در دهلی، دروازه هند را که انگلیسی‌ها، در زمان استعمار ساخته‌اند را می‌بینید و به دیدن منار قطب و معبد هندو می‌روید. در آگرا، تاج محل و قلعه آگرا را می‌بینید و در نهایت در جیپور خوش‌رنگ، به دیدن قلعه آمبر صورتی رنگ می‌روید و از کاخ شهر بازدید می‌کنید. در همه‌ی مراحل سفر با تور هند آژانس مقتدر سیر شما تنها نیستید و همیشه راهنمای فارسی زبان شما را همراهی می کند و بهترین راهنمایی ها را به شما می‌دهد.

برای اقامت در هریک از این شهرها، حتما به وب‌سایت مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و بهترین هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره را انتخاب کنید و با بهترین کیفیت در مثلث طلایی خاطره‌سازی کنید.

برای سفری به موقع به این سرزمین هم‌اکنون با کارشناس‌هایآژانس مقتدر سیر تماسبگیرید و با ارائه مدارک اخذ ویزای هند، با بهترین برنامه‌ی سفر همراه شوید و تعطیلات را در هند بگذرانید.

mashhad

 مسافرت به قلب آرامش و خوشگذارنی با تور مشهد

هر زمان که دلتان برای شهری زنده و پر از کبوترهای سفید و رقصان درآسمان تنگ شد، برای سفر به مشهد برنامه ریزی کنید. مشهد یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران، در این‌روزها میزبان میهمانان بیشتری از سراسر دنیا هم هست.

با برنامه ریزی های دقیق آژانس مقتدر سیر می توانید هم‌زمان با تعطیلات پایان ماه صفر در بهترین و مجهزترین هتل‌های شهر مستقر شوید و همراه با خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) با پروردگار راز و نیازکنید و در برنامه های عزاداری حرم شرکت کنید.

حرم امام‌رضا یکی از بزرگترین و متبرک ترین جاذبه‌های دینی دنیا، سالانه میلیون‌ها گردشگر را در خود جای می دهد و از آنها به بهترین شکل پذیرایی می کند.

در مشهد، وقتی به دیدن آستان امام هشتم می روید می توانید به تماشای موزه‌ی رضوی که گوشه‌ایس از تاریخ و روایت های دینی زندگی امام رضا(ع) را به نمایش می گذارد را ببینید. بهکتابخانه‌ی پر برکت آستان بروید و ازآثار و مکتوبات تاریخی استفاده کنید.

تماشای دیدنی‌های مشهد هیچ‌وقت تمام نمی‌شود. آرامگاه فردوسی را حتما ببینید و در برنامه‌های شاهنامه خوانی آن شرکت کنید. درکنار طراحی های ویژه ی معماری آن با نمادهای هخامنشی عکس یادگاری بگیرید واز فروشگاه‌های فرهنگی آن نسخه‌ای از این کتاب جاودان فارسی را باخود به یادگار بیاورید.

اگر به همراه خانواده‌تان به مشهد می‌روید، بدانید که بهترین پارک‌های بازی و بزرگترین تفریح‌های آبی هم در این شهر پیش‌بینی شده است. در این شهر پارک‌های ویژه و تماشایی هم در این سال ها افتتاح شده است که حتما به تماشای آنها بروید. یکی از آنها پارک مینیاتوری مشهد است. در این پارک همه‌ی المان‌های معماری و نمادهای زیبای ایران به بهترین شکل و در اندازه‌های کوچک و منیاتوری ساخته شده‌اند  و شما آنها را از نزدیک می بینید.

بعد از گشت وگذار در مشهد، حتما هم سری به بازار رضا بزنید و حسابی سوغاتی‌های قشنگ بخرید. تسبیح‌های رنگ به رنگ، زعفران و زرشک از جذاب‌ترین یادگاری‌های خوشگل مشهد است که می توانید به عزیزان هدیه دهید.

برای اینکه به زودی مسافر این شهر شوید و با هزینه‌ای کم، یکی از بهترین سفرهای پاییزی را در ایران داشته باشید. با نگاهی به وب سایت مقتدرسیر هم اکنون یکی از برنامه های تور مشهد را انتخاب کنید.

منبع : ویرلن

قاسم ممتاز | 23/10/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.