نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 24 آذر 1398
ساعت 12:14

ثبت آگهی رایگان در گوگل مطلب ویژه

5 از 5

در مقایسه با تبلیغات قدیمی،ثبت آگهی در گوگل و اینترنت از مزیت‌های قابل ملاحظه‌ای برخوردار میباشد از آن جمله می‌توان به ایجاد ارتباط دو طرفه با مخاطب، ایجاد یک پیوند مستقیم به لیست محصولات، توانایی هدفگیری ایستا و پویای مشتریان، دسترسی جهانی و شبانه‌روزی، ارسال و نگهداری و بروز رسانی آسان، قابلیت اندازه‌گیری و ردگیری بالا، طراحی پیام آگهی و قابلیت فروش اشاره کرد. همچنین علاوه بر هزینه تبلیغ در اینترنت و گوگل نیز به مراتب کمتر از رسانه‌های دیگر است.

جهت ثبت رایگان آگهی خود در وب سایت گوگل پارس به آدرس اینترنتی www.googlepars.com مراجعه فرمایید.

آگهی رایگان در گوگل پارس

با ثبت آگهی رایگان در گوگل پارس ،رتبه اول گوگل را کسب کنید.

وجود سایت هایی که امکان ایجاد آگهی برای کسب و کار را داشته باشند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. اما سایت های قوی و مناسب که در این ضمینه فعالین می کنند خیلی زیاد نمی باشد. از جمله این سایت ها گوگل پارس می باشد که با فعالیت ۲۴ ساعته در امر بالا بردن رتبه گوگل برای سایت های که در این سایت آگهی ارسال می کنند می توان نام برد.

نکته مهمی که در این بین وجود دارد این می باشد که مدت زمان ارسال آگهی رایگان محدود می باشد و مالک کاربران فروشگاه های اینترنتی و خارج از اینترنت باید هرچه سریعتر اقدام به تماس با مدیریت گوگل پارس کنند.

تبلیغات آنلاین یا همان تبلیغات اینترنتی چیست؟

تبلیغات اینترنتی internet advertising یا تبلیغات آنلاین online advertising شیوه تبلیغاتی که از اسمش مشخص است آگهی با استفاده از اینترنت برای معرفی به مخاطبان میباشد.

تبلیغات اینترنتی نقش بسزایی برای درآمد شرکتها و سازمانها و حتی تولیدات دارد که بیشترین جستجو را در گوگل برای عموم دارد که سالیانه هزینه زیادی برای این مورد ( تبلیغات اینترنتی ) دارد.

بهمین دلیل این شیوه تبلیغ اینترنتی باعث شده به دلیل سهولت در دسترسی مردم به اینترنت بهترین شیوه برای درج آگهی و تبلیغ را داشته باشد.

image 2019 12 14 20 18 27

چرا باید در سایت‌های نیازمندی تبلیغ درج کنیم؟

شما باید سعی کنید مخاطبان بیشتری جذب کرده و در معرض دید این مخاطبان قرار بگیرید. هرچقدر بیشتر در معرض دید باشید مشتریان بیشتری خواهید داشت. قطعا در کسب و کار فیزیکی نمی‌توانید چنین شرایطی را ایجاد کنید یا ایجاد آن متحمل هزینه‌های بالایی نظیر طراحی دکوراسیون به صورت جذاب و گیرا باشد.

قاسم ممتاز | 15/12/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.