نویسنده: قاسم ممتاز چهارشنبه، 05 بهمن 1401
ساعت 10:47

درباره هتل سما قشم معرفی، قوانین و امکانات

0 از 5

جزیره قشم از جمله مهم ترین مقاصد گردشگران در سفر به جنوب ایران است و افراد می توانند تورهای این جزیره را به همراه مقاصد دیگر یا به تنهایی برای سفر انتخاب کنند و یا به طور مستقل برای رزرو وسیله نقلیه و هتل اقدام کنند. اگر شما نیز در روزهای پیش رو قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، بهتر است به مرور هتل ها و اقامتگاه هایی که می توانید در این جزیره رزرو کنید، بپردازید. در این صفحه با هتل سما قشم آشنا می شویم. اگر تا پیش از این در این هتل اقامت نداشته اید، پیشنهاد می کنیم تا آخر این مطلب همراه ما باشید. 

در سفر به قشم مایل هستید در چه نوع اقامتگاه هایی اقامت داشته باشید؟ هتل بوتیک؟ اقامتگاه بوم گردی؟ مجتمع اقامتی؟ مهمانپذیر و یا هتل؟ به دنبال هر یک از این نوع اقامتگاه ها که باشید ایران هتل آنلاین برای شما پیشنهادهای جذابی در نظر گرفته است. در میان هتل های قشم، هتل سما 1 قشم از بهترین انتخاب هایی است که می توانید از اقامت در آن لذت ببرید. در این جا به مطالب مربوط به هتل سما 1 قشم از قبیل آدرس هتل، امکانات، انواع اتاق ها، قیمت ها و نحوه رزرو این هتل می پردازیم. 

آدرس هتل سما قشم کجاست؟

هتل سه ستاره سما 1 از موقعیت مطلوبی در میان هتل های قشم برخوردار است. این هتل سه ستاره در جزیره قشم، بلوار وليعصر، چهار راه رسالت، مقابل خیابان دانش قرار دارد. 

درباره هتل سما قشم

هتل سه ستاره سما با محیطی آرام در بهترین نقطه شهر قشم واقع شده است. موقعیت مکانی مطلوب و نزدیکی هتل به مراکز خرید، برنامه های مختلف تفریحی و گردشگری اعم از ترنسفر و گشت کامل جزیره، مدیریت و کادر مجرب و کارآزموده از مزایای مهم هتل سما قشم است. 

اگر به دنبال خلق لحظاتی بیاد ماندنی در جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس هستید، هتل سما 1 قشم اقامتی خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد. همچنین هتل سما 1 قشم برای رفاه حال میهمانان گرامی با افتتاح رستوران و فست فود آماده خدمت رسانی می باشد. این هتل دارای 5 طبقه است که در مجموع 29 واحد اقامتی را در خود جای داده است. ساعت تحویل اتاق همه روزه ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق همه روزه ساعت 12 ظهر است.

هتل سما ۱ قشم از نظر موقعیت مکانی برتری ویژه‌ای نسبت به سایر هتل‌ها در جزیره دارد؛ زیرا فاصله نسبتا کمی با دریا و ساحل آرامشبخش خلیج فارس دارد. این فاصله کم باعث شده تا میهمانان مقیم هتل در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشند با طی مسافتی اندک به ساحل رفته و از قدم زدن در ساحل لذت ببرند. 

از دیگر مزایای نزدیکی به ساحل شنیدن صدای آرامش بخش امواج دریا و نوای دلپذیر مرغان دریایی است که با اقامت در هتل سما قشم محقق می شود. حتی فکر این که صبح را به جای اینکه با صدای ماشین‌ها و اتومبیل‌ها در شلوغی خیابان های کلانشهرها آغاز کنید، با صدای روح انگیز پرندگان بیدار شده و شب را با آوای دلپذیر امواج دریا به خواب بروید. 

قطعا چنین تجربه‌ای‌ تا مدت‌ها پس از بازگشت از سفر انرژی فراوانی را به همراه خواهد داشت. به همین دلیل توصیه می‌شود اگر قصد اقامت و رزرو اتاق در هتل سما قشم را دارید، طبقات بالایی و رو به دریای این هتل ۵ طبقه را برای اقامت انتخاب کنید، تا علاوه بر صدای دلنشین آواز پرندگان و امواج دریا، چشم انداز زیبایی از دریا نیز پیش روی خود داشته باشید. در داخل اتاق‌های هتل سما ۱ قشم امکانات و خدمات بسیاری ارائه شده تا میهمانان اقامت راحتی را در قشم داشته باشند. 

28c4b384 8e3e 41ea a674 c240e47db47d

هتل سما قشم مناسب چه کسانی است؟

هتل سما قشم با توجه به موقعیت مکانی مطلوب و امکاناتی که در فضاهای عمومی هتل و در اتاق ها ارائه می کند و در عین حال قیمت های مناسبی که دارد، می تواند برای سفرهای فردی و گروهی و یا اهداف تفریحی و کاری مناسب باشد. اگر سری به امتیازات مهمانان قبلی بزنید مشاهده می کنید که این هتل با توجه به این که یک هتل میان رده و سه ستاره است امتیازات خوبی را از نطر معیارهای مختلف دریافت کرده است. 

بیشترین امتیازات هتل سه ستاره سما قشم مربوط به عملکرد کارکنان، موقعیت و دسترسی و همینطور ارزش هتل نسبت به قیمت است. پس اگر به دنبال هتلی با موقعیت مکانی مطلوب، کارکنانی مجرب و مهمان نواز و همچنین قیمت مقرون به صرفه هستید، به خواندن این مطلب ادامه دهید. 

هتل سما قشم چه نوع اتاق‌هایی برای رزرو دارد؟

در هتل سما قشم پنج نوع اتاق وجود دارد که می توانید برای اقامت خود در این هتل رزرو کنید.

  • اتاق دو تخته: اتاق های دو تخته هم به صورت دبل و هم به صورت توئین هستند و امکان پذیرش نفر اضافه در آنها وجود ندارد.
  • اتاق سه تخته:این اتاق‌ها در طبقات سوم و چهارم واقع شده‌اند. تخت ها در واحدهای سه تخته به صورتیک تخت دونفره + یک تخت یک نفره و یا 3 تخت یک نفره است. امکانات اتاق های سه تخته هتل سه ستاره سما قشم شامل یخچال، کف پوش موکت، سشوار حمام، حوله حمام، دمپائی در حمام، سرویس فرنگی، اسپلیت و تلویزیون است.
  • سوئیت یکخوابه برای دو نفر: این سوئیت در طبقه دوم و سوم واقع شده است. امکانات سوئیت ها در هتل سما قشم شامل مبلمان، یخچال، کف پوش سرامیک، سشوار حمام، حوله حمام، دمپائی در حمام، سرویس فرنگی، اسپلیت آشپزخانه و تلویزیون است. سوئیت‌ها دارای اتاق خواب جدا هستند. 
  • سوئیت دوخوابه برای چهار نفر: سوئیت های دوخوابه در طبقات دوم و سوم جای گرفته اند. امکانات سوئیت های دوخوابه در هتل سما قشم شامل مبلمان، یخچال، کف پوش سرامیک، سشوار حمام، حوله حمام، دمپائی در حمام، سرویس فرنگی، اسپلیت آشپزخانه و تلویزیون است. 
  • سوئیت دوخوابه برای پنج نفر: این سوئیت‌ها نیز در طبقات دوم و سوم قرار دارند. امکانات سوئیت دوخوابه برای پنج نفر در هتل سما 1 قشم شامل مبلمان، یخچال، کف پوش سرامیک، سشوار حمام، حوله حمام، دمپائی در حمام، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، اسپلیت، آشپزخانه بدون امکان پخت و پز و همینطور تلویزیون است. 

341bd841 aeb9 4f50 9017 aa96f7b63100

قوانین عمومی پذیرش هتل در هتل سما قشم

قوانین پذیرش در هتل سه ستاره سما قشم مشمول قوانین عمومی هتل های ایران است و در این بخش به مرور مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم: 

  • • پذیرش آقا و خانم تنها در صورت ارائه‌ کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان پذیر است.
  • • پذیرش زوجین تنها با ارائه صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار طرفین، انجام می‌پذیرد. 
  • • به دلیلچارتر بودن هتل، امکان کنسلی و تغییر تاریخ میسر نمی‌باشد. در نتیجه، هنگام رزرو این هتل، حتما به این نکته توجه داشته باشید. 
  • • در خصوص پذیرش مهمان خردسال در صورتی که سن مهمان از5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.
  • • در صورتی که مهمان خردسال بین0 تا 3 سال سن داشته باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.
  • • در صورتی که مهمان خردسال بین 3 تا 5 سال باشد، مبلغ هزینه اتاق برابر 50% مهمان بزرگسال محاسبه می‌شود. 

امکانات کلی هتل سما قشم

امکانات هتل سما قشم در اتاق ها شامل: دراور، یخچال، آباژور، صبحانه، مبلمان، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، روم سرویس، پاورسوئیچ، آب رایگان، تلفن در اتاق، سیستم اعلام حریق، تلویزیون در اتاق، مینی بار با هزینه، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، حمام، دمپایی، تلویزیون، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق و سیستم گرمایش و سرمایش است.

امکانات عمومی هتل سما قشم شامل: فکس، لابی، گیم نت، فتوکپی، پرینتر، آسانسور، نمازخانه، کافی شاپ، زنگ هشدار، پله اضطراری، تلفن در لابی، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، پذیرش 24 ساعته، خدمات تهیه بلیط، کپسول آتش نشانی، دستگاه واکس کفش، لاندری (خشکشویی)، سیستم اعلام حریق، ترانسفر رفت با هزینه، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی،  سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی درلابی است. 

c3f3241d 1fcb 4df5 8cfb eae43e6aca2c

مزایای رزرو هتل سما 1 از طریق ایران هتل چیست؟

فرقی نمی کند که عازم شمال هستید یا جنوب، شرق یا غرب، در هر صورت رزرو اتاق پیش از رسیدن به مقصد از هزینه های اضافی ناشی از اقامت های لحظه آخری می کاهد. در وب سایت ایران هتل می توانید تمامی هتل ها را با جزئیات دقیق مربوط به قیمت ها، خدمات و امکانات و همینطور نظرات مهمانان قبلی بررسی و مقایسه کنید. 

ایران هتل آنلاین بهترین قیمت ها را گارانتی می کند و تضمین پایین ترین قیمت را به شما رزرو هتل سما قشم و سایر هتل ها می دهد. همچنین در مورد هتل هایی که چارتر نیستند، می توانید بدون کارمزد کنسلی و در صورت نیاز، رزرواسیون خود را کنسل کنید و یا تاریخ اقامت خود را تغییر دهید.

اقتباس شده از ایران هتل آنلاین

توجه: این متن در قالب ریپورتاژ منتشر شده و بازی مگ هیچ دخل و تصرف و یا تایید و عدم تاییدی بر آن ندارد

قاسم ممتاز | 25/01/2023
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.