نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 23 اسفند 1394
ساعت 20:20

بررسی Wildcat کنترلر نسل سوم Razer

0 از 5

بعد از معرفی Xbox One Controller Elite و قابلیت های منحصر بفرد این سخت افزار دوست داشتنی، کمپانی Razer که در ساخت لوازم جانبی گیمینگ همواره پیشتاز است کنترلر نسل سوم خود برای کنسول Xbox One و همینطور ویندوز 10 را معرفی نمود . Razer Wildcat با طراحی جذاب و ارگونامیک خود و البته قیمت قابل توجه 150 دلاری که دقیقا مشابه با Controller Elite عرضه شده است در بدو ورود، خود را بعنوان رقیب اصلی کنترلر الیت معرفی کرد . رقیبی که نام Razer را با خود حمل میکند .

یکی از ویژگی های Xbox One مطمئنا کنترلر آن است . دارندگان Xbox One از در دست گرفتن این محصول فوق العاده که بینظیر طراحی شده است در هنگام بازی لذت خواهند برد علاوه بر اینکه گیمر های کامپیوتر های خانگی نیز میتوانند بدون هیچ مشکلی بر روی ویندوز 10 ، بدون نیاز به نرم افزار های اضافی از Xbox One Controller بر روی بازی های خود استفاده نمایند . حتی دارندگان PS4 نیز به این مهم که کنترلر های Xbox One یکی از بهترین های دنیای سخت افزار های بازی هستند اعتراف میکنند . در این شرایط بود که مایکروسافت Controller Elite را معرفی نمود . سخت افزاری 150 دلاری با قابلیت شخصی سازی منحصر بفرد و کلید های بیشتر نسبت به کنترلر های استاندارد که تبدیل به یکی از مورد درخواست ترین لوازم جانبی برای کنسول Xbox One شد . در این حال و هوا بود که Razer Wildcat با اعتماد بنفس بسیار بالا از جانب سازندگانش در کمپانی Razer روانه ی بازار شد . از لحاظ ظاهری به محض دیدن Wildcat متوجه میشوید با یک سخت افزار درجه ی یک روبرو هستید . طراحی جذاب و منحصر بفرد Razer که البته هویت خود را مدیون کنترلر الیت مایکروسافت است از یک سو و پنل مدیریتی شامل دکمه های مربوط به صدا و میکروفون و همینطور پنل شخصی سازی کلید های اضافی از سوی دیگر به Wildcat هویت خاص خود را بخشیده است .

بررسی Razer Wildcat
همانند Controller Elite وایلد کت نیز در پکیجی که درون کیف پارچه ای قرار گرفته است عرضه میشود .سیم اتصال به کنسول و کامپیوتر ، دکمه های اضافی ، ابزار مربوط به اتصال ماشه های پشت دسته و ضربه گیر سبز رنگ Razer بهمراه 2 عدد سرپوش آنالوگ برای شخصی سازی هرچه بیشتر، محتویات پکیج Wildcat را تشکیل میدهند .
اینکه به مقایسه ی جزء به جزء Wildcat و Controller Elite بپردازیم شاید کار درستی نباشد . Wildcat دسته ای فوق العاده است که در عین سبک بودن به شما احساس استفاده از یک محصول با کیفیت را القا میکند . آنالوگ ها از حساسیت بسیار خوبی برخوردار هستند و دکمه های اضافی که در جلوی دسته طراحی شده اند مقاومت کمتری نسبت به ماشه ها و پدال های استاندارد در مقابل فشرده شدن دارند . دکمه های اضافی بخوبی و بدون نیاز به نرم افزار جانبی و بلطف پنل مدیریتی که در پائین دسته طراحی شده اند قابل برنامه ریزی میباشند .تنها لازم است دکمه ی موجود بر روی پنل را فشار دهید ، حالا دکمه ی ای که قصد برنامه ریزی آن را دارید فشار میدهید و در نهایت دکمه ای که میخواهید بر روی این دکمه یا ماشه ی اضافی آن را برنامه ریزی کنید فشار خواهید داد و تمام . در آن واحد میتوانید 2 پروفایل مختلف بر روی دسته ی خود تعریف کنید که هر زمان تمایل داشتید تنظیمات دکمه های اضافی را بر اساس پروفایل هائی که انتخاب نموده اید تغییر دهید .

معرفی Razer Wildcat


همانطور که پیشتر گفته شد درون پکیج Wildcat دو عدد استیکر ( ضربه گیر یا عرق گیر ) نیز وجود دارد که کاربر میتواند بر اساس سلیقه ی خود آنها را بر روی دسته نصب نماید . Wildcat بدون نصب این استیکر ها نیز بخوبی از هویت خود به عنوان یک محصول با کیفیت دفاع میکند و در صورتی که تمایلی به استفاده از این پلاستیک های سبز رنگ ندارید میتوانید بدون هیچ مشکلی آنها را درون پکیج Wildcat برگردانید اما در صورتی که دوست دارید از آنها استفاده کنید باید مدتی وقت گذاشته و بهترین موقعیت برای نصب استیکر ها را بصورت تجربی بیابید . آنالوگ های اضافی که برای شخصی سازی بیشتر درون پکیج Wildcat قرار دارند نیز بخوبی طراحی شده اند بنحوی که هیچ تاثیر منفی بر کارائی آنالوگ ها نداشته و براحتی قابل نصب و استفاده هستند اما در مقام مقایسه با Controller Elite ، آنالوگ های اضافی الیت جذابتر طراحی شده اند چرا که آنالوگ های کنترلر الیت و همینطور ماشه های مربوط به دکمه های پشت دسته بخاطر استفاده از مغناطیس براحتی و بدون نیاز به ابزار جانبی قابل تعویض هستند اما برای تعویض ماشه های زیر WIldcat به ابزاری نیاز خواهید داشت که درون پکیج Razer Wildcat عرضه شده است. در نهایت اینکه نمیتوان بطور دقیق بعد از مقایسه ی Controller Elite و Razer Wildcat یکی از این دو محصول را بعنوان پیروز معرفی کرد چرا که هر کدام ویژگی های خاص خود را داشته و بخوبی نقاط ضعف را پوشش داده اند اما از لحاظ هزینه ای که پرداخت خواهید نمود، Widcat در کشور عزیزمان با قیمتی بسیار نزدیک به قیمت جهانی عرضه میشود .

Razer Wildcat
برای تهیه ی Razer Wildcat میتوانید با ما تماس بگیرید .

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1394
    نظرها: 285
    تشکر: 24
    تشکرشده: 175
    کنسول‌های بازی:

    ممنون بابت مقاله :in-lo:
    این کنترلر یکی از بهترین کنترلر های موجود در بازار ولی یکی از دلایلی کسی به سمتش نمیره قیمت بالاش است که خیلی ها رو مایل به خرید خود کنترلر xbox one میکنه، کاش یه تجدید نظری می کردن :si:

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: hitman- 47
    ممنون بابت مقاله :in-lo: این کنترلر یکی از بهترین کنترلر های موجود در بازار ولی یکی از دلایلی کسی به سمتش نمیره قیمت بالاش است که خیلی ها رو مایل به خرید خود کنترلر xbox one میکنه، کاش یه تجدید نظری می کردن :si:

    مطمئنا قیمت بالای این کنترلر اون رو به یک کالای لوکس تبدیل کرده اما اگر در مقام مقایسه بر بیایم به نسبت Controller Elite قیمت مقرون بصرفه تری داره . فکر میکنم گزینه ی بسیار مناسب برای افرادی باشه که قصد تهیه ی کنترلر الیت رو دارن اما با قیمت بالای اون نمی تونن کنار بیان .

    ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.