نویسنده: Kasra Derakhshan دوشنبه، 16 فروردين 1395
ساعت 02:26

برای FallOut بازها !!! تجربه برخورد نزدیک از نوع اول و دوم و سوم !!!

0 از 5

مشاهده اجسام ناشناخته در دنیای پس آخرالزمانی FallOut ، همون قدر نادر و هیجان انگیز و خاصه  که تجربه نمونه واقعی اش در دنیای واقعی .

 

 

Fallout 4 ufo encounter

شاید تعدادی از دوستان FallOut باز ، جریان مواجهه با بشقاب  پرنده یا UFO رو داشته باشن . اما از اون جایی که یک پدیده Random حساب می شه ، به احتمال قوی اکثریت چنین چیزی رو تجربه نکردن . من هم خیلی خوش شانس بودم که در دومین دور از بازی این اتفاق رو تجربه  کردم . 

دقیقا در زمانی که بعد از انجام یک Quest به  Red Rocket Truck Stop که محل استقرارم حساب می شه ، Fast travel کردم ،  اونچه که در تصویر پایین می بینین اتفاق افتاد ...

fo4  ufo encountrer

از بالای سرمون با سرعت رد شد و جایی در اون دوردست ها سقوط کرد . انفجاری دیده  نشد ولی صدای برخودرش با زمین رو شنیدم . با فرض اینکه مسیر حرکتش ، یک خط مستقیم بوده باشه ، جست و جو رو شروع کردم تا شاید بتونم  محل سقوطش رو پیدا کنم . و اتفاقا همین اتفاق هم افتاد ... ویدیو رو ببینین . 

مشخص  بود که راننده ازش خارج شده . رد خون سبز رنگی که روی زمین بود ، من رو به سمت غار کوچیکی در همون نزدیکی هدایت کرد . واردش شدم .
خوشبختانه  غار بزرگ و تودرتویی نبود . یک Alien ه کوچولو و سبز یک  گوشه  پشت چندتا سنگ  کمین کرده بود .

متاسفانه مجبور شدم  باهاش  درگیر بشم . مبارزه باهاش هیچ تفاوت خاصی با بقیه مبارزات نداشت جز اینکه ایشون با یک سلاح لیزری مثل Elite های سری Halo به استقبالم اومد . 

fo4 allien encounter

بعد از اتمام مبارزه ،  سلاحش  رو ورداشتم و خواستم از غار خارج بشم که متوجه یک رادیوی کوچیک در همون محلی که کمین کرده بود ... شدم . گویا بیچاره یک پیام  به سیاره خودش ارسال کرده بود ه و منتظر بوده که به کمکش بیان .
ولی در آخر ، کل این جریان باعث تاسفم شد . چون که Bethesda به راحتی می تونست از این موضوع به جای یک درگیری صرف ، برای یک Side quest جالب دیگه استفاده کنه . مثلا به جای اینکه  بلافاصله روی همدیگه اسلحه بکشیم ، به نحوی باهم ارتباط برقرار می کردیم و در ادامه به اون موجود کمک می کردیم که سفینه خودش رو تعمیر کنه ... یا یک سفینه جدید براش تهیه می کردیم .... یا از همون جریان رادیو استفاده می کردیم . مثلا برای رسیدن به یک برج مخابراتی قوی ، کمکش می کردیم تا بتونه پیغامش رو مخابره کنه و یا خیلی احتمالات دیگه .... و در آخر هم با مقدار زیادی XP و یک  تکنولوژی فضایی مثل همون سلاح لیزری ، بهمون پاداش می داد . اما بدبختانه Bethesda به همون مبارزه  خشک و بی کلام اولیه  قناعت کرد .در انتها ، اگر سایر دوستان هم تجربیات نادری رو توی این سبک بازی های OpenWorld دارن ، لطفا با تصاویر یا فیلم ها و چند خط توضیح ، تجربیاتشون رو به اشتراک بذارن .   

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.