نویسنده: قاسم ممتاز شنبه، 20 خرداد 1396
ساعت 02:31

گیم پلی و راهنمای بازی Resident Evil: Code Veronica قسمت دوم

5 از 5

قسمت دوم از گیم پلی و راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil: Code Veronica

Resident Evil Code Veronica با وجودی که در مقایسه با بازی های روز از نظر گرافیک هیچ حرفی برای گفتن نداره، اما با داستان بسیار خوب، معماهای جذاب و همینطور شخصیت پردازی تاثیرگذار و البته استفاده از قهرمان‌های نام آشنای سری رزیدنت اویل، مطمئنا یکی از بهترین شماره های این سری بحساب میاد. درسته که گرافیک نسل ششمی بازی ممکنه تاثیر منفی در جذب گیمرهای امروزی داشته باشه، اما فراموش نکنیم که یک بازی خوب و خوش ساخت می‌تونه با داستان پردازی خوب خودش این خلاء رو تا حد زیادی پوشش بده. فقط لازمه به بازی فرصت بدید تا از خودش در برابر گرافیک های نسل هشتمی دفاع کنه.

امیدوارم قسمت اول از گیم پلی و راهنمای بازی Resident Evil: Code Veronica رو دیده باشید و اگر هم هنوز تماشا نکردید، بهتون توصیه می کنم که حتما اینکار رو انجام بدید. البته هیچ دلیل خاصی نداره ! همینطوری توصیه کردم :)

ویدئوی گیم پلی قسمت دوم بنا به دلایلی از قسمت اول کوتاهتر شده که امیدوارم باعث ناراحتی شما دوستان نشه. در قسمت دوم Submachine Gun پیدا می کنیم و اونها رو به استیو می دیم تا کلت های طلائی که استیو داشت خودش رو برای برداشتن اونها به کشتن میداد ازش بگیرم.

البته برداشتن این اسلحه های اتوماتیک همزمان می‌شه با معرفی و درگیری با "دوست دست دراز" که در یک کات سین قهرمانانه استیو به کمکمون میاد و نجاتمون میده و ما هم در مقابل گولش می‌زنیم و کلت‌هاش رو با مسلسل‌هامون عوض می‌کنیم!

بعد از این درگیری، متوجه می‌شیم که پدر استیو هم متاسفانه به زامبی تبدیل شده و استیو هم هیچ علاقه ای نداره به پدرش که الان دیگه زنده نیست شلیک کنه. در همین گیر و دار، پدر استیو اشتهاش رو نسبت به پسرش از دست می‌ده و به سمت ما میاد تا یک گازی ازمون بگیره که باز دوباره در یک کات سین حساس و اینبار از نوع عاطفی، استیو پدرش رو به رگبار می‌بنده و ...

استیو رو با پدرش رها می کنیم و به ساختمان خانواده‌ی اشفرد برمی‌گردیم تا کلت های طلائی رو سر جاشون قرار بدیم. بعد از قرار گرفتن کلت ها درب پشت سرشون باز می‌شه و وارد یک دفتر کار می‌شیم و به ترتیبی که داخل ویدئو می‌بینید، معمای این اتاق رو حل می‌کنیم و با یک دوست دست دراز دیگه درگیر می‌شیم تا در نهایت به قصر خانواده ی اشفرد می‌رسیم.

داخل قصر با آلکسیا اشفرد آشنا می‌شیم. بعد از دیدن یک کات سین دیگه و کمی گشت و گذار داخل اتاق های قصر، کلید نقره ای رو پیدا می‌کنیم و دوباره به ساختمان اداری اشفرد بر‌می‌گردیم و از کلید نقره ای استفاده می‌کنیم و ...

دانلود قسمت دوم از گیم پلی بازی رزیدنت اویل کد ورونیکا از بخش ویدئوهای وبسایت بازی مگ به آدرس روبرو امکان پذیر است : قسمت دوم از گیم پلی و راهنمای بازی رزیدنت اویل کد ورونیکا

پایان قسمت دوم

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.