نویسنده: FariD شنبه، 18 ارديبهشت 1395
ساعت 11:58

داستان بازی Battlfield 1 چیست؟

3.5 از 5

همانطور که می دانید کمپانی Electronic Arts دیروز رسما بازی Battlefield 1 را برای PS4 و X1 و PC با تاریخ انتشار 30 مهر 1395 معرفی کرد.

داستان و زمینه اصلی روایت بازی به جنگ جهانی اول مربوط می شود، که می تواند قطعاً جذاب باشد. این بازی توسط EA DICE توسعه می یابد و قطعاً با موتور همین استودیو موسوم به Frostbite 3 ساخته می شود.

همچنین برای این بازی یک نسخه بتا عرضه خواهد شد. برای دسترسی به این نسخه ابتدا باید از طریق این لینک ثبت نام کنید.

این بازی شامل تخریب، نیروهای سواره نظام، تانک ها، نبردهای دریایی و هوایی و هواپیماهای دوباله (من جمله برخی از بزرگترین خودروهایی که تاکنون توسط DICE ساخته شده است) می باشد. این بازی شما را با خود به مرزهای غربی، صحرای عربستان و غیره می برد.

طبق گفته توسعه دهندگان، این بازی به نوعی جزو بازی های وحشیانه است و نبردهای خشن، تن به تن و نوعی نبردهای «فیزیکی» در آن دیده می شود، و در مقایسه با بازی های قبلی این سری کنترل های شهودی تری دارد.

داستان اصلی بازی جنبه های مختلفی را از دید چندین سرباز گوناگون روایت می کند. در طول چند ماه آینده اطلاعات بیشتری در مورد این بازی منتشر خواهد شد. در زیر می توانید چند نکته که به طور رسمی درباره این بازی اعلام شده است را بخوانید:

  • نبردهای حماسی چند نفره با پشتیبانی تا 64 نفر: با دوستان خود تیم تشکیل دهید و در حماسی ترین نبردهای چندنفره شرکت کنید. در این نبردها تا 64 نفر می توانید به طور هم زمان به عنوان پیاده نظام یا سواره نظام و سوار بر تانک و موتور بر روی زمین گرفته تا هواپیماهای دو باله و غول پیکر در نبردهای هوایی مشارکت کنید.
  • طلوع جنگ به تمام عیار را تجربه کنید: بخشی از بزرگترین نبردهایی باشید که تا به امروز برای انسان اتفاق افتاده است. از کوه های پردفاع آلپ گرفته تا بیابان های برهوت عربستان، جنگ مقیاسی حماسی بر روی زمین، هوا و دریا گرفته و شما در این بین شاهد تولد جنگ افزارهای مدرن خواهید بود.
  • تخریب هایی که زمین را به لرزه در می آورند: با تخریب های فوق العاده ای که این بازی دارد، هرگز هیچ نبردی همانند این نبوده است. تمام خودروها، چه بزرگ چه کوچک، را تخریب کنید و کل ساختمان ها را با خاک یکسان کنید. از خانه های کوچک چوبی گرفته تا دژهای غول پیکر سنگی، حتی زمینی که روی آن در حال جنگ هستید می تواند منفجر و چندپاره شود.
  • داستان های جنگی از دورترین کرانه های دنیا: طی یک داستان پر از ماجراجویی، دنیایی را کشف کنید که در آن، انواع گوناگونی از تضادهای جهانی توسط دیدگان شخصیت های مختلف و گوناگونی که این نخستین جنگ نوین آن ها را به هم پیوند داده ثبت و ضبط می شود.

در زیر می توانید معدود تصاویری که از این بازی منتشر شده است را مشاهده کنید:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.