نویسنده: فرزین احمدی دوشنبه، 24 ارديبهشت 1397
ساعت 23:55

راهنمای دریافت بهترین زره‌های God of War مطلب ویژه

4.53 از 5

راهنمای پیدا کردن قوی‌ترین زره‌ها در بازی God of War (خدای جنگ | خدای جنگ 2018 | God of war 4 | Gof of War 2018)

در بازی God of War شما می‌توانید چند زره Legendary را در حین بازی کردن داستان اصلی و یا ماموریت‌های جانبی به دست آورید. برای اینکه بتوانید با انواع مختلف دشمنان بجنگید، باید بهترین ابزارها را در اختیار داشته باشید؛ به خصوص برای مبارزه با والکایری‌ها باید به خوبی مجهز شده باشید. زره‌های خوب، سلامتی و قدرت بیشتری به کریتوس می‌بخشند و با آپگرید کردن آن‌ها حتی می‌توان قدرت بیشتری را نیز به دست آورد. بعضی از زره‌ها توانایی‌هایی خاصی مانند پرشدن سلامتی (Health Regeneration) دارند که در مبارزه با غول‌های بازی به شما کمک می‌کنند. با بازی مگ همراه باشید تا با نحوه به دست آوردن این زره‌ها و با ویژگی‌های هر یک آشنا شوید.  

GOW Armor Guide 7

شماره اول: زره Royal Dwarven

برای به ‌دست آوردن این زره باید یکی از ماموریت‌های Brok و Sindri را دریافت کنید. اگر به مغازه Brok رفته و با او صحبت کنید، ماموریتی به نام Hail to the King به شما محول می‌شود. بعد از گذراندن این ماموریت، آیتم‌هایی در اختیار خواهید داشت که با آن‌ها می‌توانید این زره را بسازید.

راهنمای گام‌به‌گام ماموریت  Hail to the King

برای شروع، به قلعه Konunsgard بروید. وقتی به آنجا رسیدید در ابتدا سیندری را می‌بینید. شما برای پیدا کردن در قلعه باید سه کلید را پیدا کنید.

مکان کلید اول: این کلید در کنار جنازه شوالیه در نزدیکی در قلعه قرار دارد.

مکان کلید دوم: برای پیدا کردن کلید دوم، به سمت چپ رفته و سم آویزان به مشعل را از بین ببرید. سپس مسیر سمت راست را دنبال کرده تا به غاری برسید که ورودی آن به وسیله درختی مسدود شده است. از غار بگذرید و با دیوی که سر راهتان است بجنگید. سپس باید به سمت چپ بروید تا به مجسمه‌ بز برسید. نزدیکی شما سازه سنگی‌ای وجود دارد که در آن انرژی Wind of Hel ذخیره شده است. فعلاً با آن کاری نداریم. به سمت راست رفته و از روی لبه عبور کنید. در اینجا باید با چند گرگ بجنگید.

بعد از کشتن گرگ‌ها به سراغ کریستالی که در صخره‌های سمت راستتان قرار دارد بروید و با تبر به آن ضربه بزنید تا داخل رودخانه بیفتند و همراه با جریان آب حرکت کند. بعد از اینکه متوقف شد، به پایین بپرید و آن را بردارید. مستقیماً آن را به انتهای مسیری که در آن هستید ببرید. در آنجا در قفل‌شده‌ای پیدا می‌کنید که باید از آن عبور کرده و کریستالی که همراه دارید را روی پلتفرم درخشانی که مقابل‌تان قرار دارد بگذارید. این کار باعث فعال شدن پلی در بالای سرتان می‌شود. حالا برگردید و به سمت راست مجسمه بز رفته و Wind of Hel را آزاد کنید. از پل عبور کنید و قبل از اینکه زمان تمام شود آن را روی کره بگذارید. سپس دوباره آن را برداشته، برگردید و مستقیم بروید. در اینجا باید از این انرژی برای باز کردن در استفاده کنید. از در گذشته و از سمت چپ‌تان بالا بروید. در اینجا شما کلید دوم را خواهید یافت.

مکان قرار گرفتن سومین کلید: برای به دست آوردن آخرین کلید، به کمک زنجیرها پایین بروید تا مشعل را خاموش کرده و به دروازه اصلی برسید. حالا باید از دروازه اصلی به سمت راست بروید. مسیر مستقیم را ادامه دهیدو از درخت شکسته بگذرید و سپس به سمت چپ بروید. جریان آب را دنبال کرده و از سمت راست‌تان بالا بروید. از روی سکو به پایین بپرید. در اینجا شما اژدهای بزرگی خواهید دید. به سمت چپ رفته تا در قفل‌شده را پیدا کنید. ابتدا کریستالی که نزدیک مجسمه بز قرار دارد را هدف بگیرید؛ آن را از تنه درخت شکسته‌ای که نزدیک‌تان است برداشته و نزدیک قفسی که در سمت چپ‌تان قرار دارد بگذرید. این کریستال را هدف گرفته و برای اینکه آخری را پیدا کنید به بالای آن نگاه کنید. به محض اینکه هر سه زنگ به صدا درآمدند، در باز خواهد شد. مشعل‌ها را دنبال کرده تا به سمت دیگر اژدها برسید و کلیدی را که نزدیک سازه‌های سنگی قرار دارد را از آن خود کنید.

کلیدها را با خود به در اصلی ببرید؛ به سمت چپ پیچیده و دیوار شکسته را دنبال کنید. در انتهای این مسیر شما به دری می‌رسید که پشت آن چند Hel Walker است. آن‌ها را بکشید و به سمت تختی که در آنجا قرار دارد رفته و تکه‌های زره را بردارید. سپس نزد دورف‌ها بازگردید.

GOW Armor Guide 4

شماره دوم: Ivaldi Mist

برای به ‌دست آوردن این زره، شما باید به Niflheim سفر کنید. برای انجام این کار به Travel Room رفته و Niflheim را انتخاب کنید. وقتی به آنجا رسیدید، به انتهای پل بروید تا سیندری را ملاقات کنید. او انجام ماموریتی برای کارگاه Ivaldi را به شما واگذار می‌کند. به هزارتویی که در همان نزدیکی واقع شده بروید. سه صندوقچه داخل این هزارتو قرار دارد. برای اینکه آن‌ها را باز کنید باید 2500 Mist Echoes به ‌دست آورید. می‌توانید این کار را با کشتن دشمنانی که در هزارتو وجود دارند انجام دهید. در پایان محتویات هر سه صندوقچه را بردارید تا قادر به ساخت زره شوید. بهترین قابلیت این زره، بازگرداندن سلامتی است. به کمک این قابلیت می‌توانید در نبردهای دشوار، مقدار کمی از جان از دست داده خود را دوباره به دست آورید.

GOW Armor Guide 1

شماره سوم: The Traveler

برای آزاد کردن این زره ، شما باید Travelerهایی که شبیه شوالیه‌های زره‌پوش هستند را از بین ببرید. هر بار که یکی از آن‌ها را می‌کشید، آیتمی را به دست می‌آورید که می‌توانید از آن برای ساخت این زره استفاده کنید. The Traveler یکی از بهترین زره‌هایی است که در God of War وجود دارد. در ادامه مکان دقیق هر پنج مسافر را شرح داده‌ایم. با کشتن اولین مسافر، شما آیتم مخصوصی دریافت می‌کنید که به کمک آن می‌توانید این زره را بسازید. با کشتن دشمنان بعدی، هشت قطعه دیگر از این زره و همچنین 12 عدد Grisly Trophy دریافت می‌کنید.

مکان Traveler اول: وقتی در جریان داستان بازی پل یورمونگاند را تکان می‌دهید و سطح آب پایین می‌آید، سکوی جدیدی پشت ساختمان دوار و در نزدیکی گذرگاه جادویی ظاهر می‌شود. از آنجا می‌توانید به بالای برج بروید. جایی که یک Traveler لول شش را پیدا می‌کنید.

مکان Traveler دوم: برای پیدا کردن دومین Traveler، باید ماموریت فرعی Light of Fafnir را انجام دهید. برای اینکه این ماموریت برای شما باز شود، باید به شبحی که در Shore of Nine پرسه می‌زند کمک کنید. وقتی این ماموریت را گرفتید، علامتی که بر روی نقشه ظاهر شده را دنبال کنید تا به ارواح برسید. وقتی به آنجا رسیدید، باید آتشدان‌ها را روشن کنید. بعد از این باید طلسم‌هایی که می‌بینید را نابود کنید تا اژدها آزاد شود.

سومین Traveler: می‌توانید این Traveler لول سه را در انتهای سیاه‌چالی که در معادن Landsuther وجود دارد، پیدا کنید.

مکان Traveler‌های چهارم و پنجم: در مرحله اصلی The Sickness وقتی از میان Hel می‌گذرید، با دو نفر از این دسته دشمنان روبه‌رو می‌شوید.

GOW Armor Guide 10

شماره چهارم: زره Muspelheim

برای به دست آوردن این زره که قدرت، توان دفاع و همچنین انرژی زیادی به شما می‌بخشد، باید سه مجموعه از وسایل را جمع‌آوری کنید. همچنین سه امکان بهبود برای این زره تعبیه شده است. برای به دست آوردن این زره باید هر چهار قسمت کتیبه Muspelheim را پیدا کنید. پس از پیدا کردن قطعات کتیبه، به Muspelheim برگردید. اینجا شما باید با بروک ملاقات کنید و ماموریت‌های  Muspelheim Trailرا انجام دهید که به شما کمک می‌کند  Smouldering Embersرا گیر بیاورید. در پایان این ماموریت‌ها، شما باید با یکی از والکایری‌ها روبه‌رو شوید. پس از کشتن او، باید به سراغ ماموریت‌های Sutr's Hidden Trail رفته تا کلید‌های لازم را به دست آورید. بهتر است که ماموریت‌های ساده‌تر را انتخاب کنید.  

مکان چهار قسمت کتیبه Muspelheim:

تکه اول: به محض اینکه آب فروکش کرد، به Forgotten Covern در Lake of Nine بروید. در جزیره‌ای که درسمت شمال‌غربی است، دنبال یک زنجیر بگردید؛ از آن بالا رفته و صندوقچه را در سمت چپ‌تان پیدا کنید.

تکه دوم: دومین قطعه از کتیبه Muspelheim در صخره‌های Raven است. روی پشت یک غول مرده بروید و دنبال حفره‌ای بگردید که با کنده‌های چوبی پوشیده شده است. آن را بشکنید و به آترئوس کمک کنید تا وارد آن شود. او زنجیری به پایین پرت خواهد کرد؛ از آن بالا بروید و در سمت چپ‌تان صندوقچه را پیدا کنید.

تکه سوم: برای پیدا کردن سومین تکه، باید به غارهایی که رابط میان Lake of Nine و Foothills هستند بروید. وقتی وارد برج شدید، باید دومین مشعل را هم خاموش کنید. بعد درون حفره بپرید و در سمت چپ صندوقچه را پیدا کنید.

تکه چهارم: برای یافتن چهارمین قطعه از این کتیبه، باید به غار جادوگر بروید. در آنجا بالابری می‌بینید. سوار آن شده و بالا بروید. دنبال گذرگاهی در سمت راست‌تان بگردید که با ریشه‌های قرمز مسدود شده است. از آترئوس بخواهید به آن‌ها شلیک کنید. سپس به درون این راهرو بروید و صندوقچه‌ای که داخل آن قرار دارد را پیدا کنید.

GOW Armor Guide 2

شماره پنجم: زره Tyr

برای به دست آوردن این زره،  باید به Lake of Nine بروید. این زره به شما این شانس را می‌دهد که با تعداد کمی پرک، از توانایی‌های ویژه آن استفاده کرده و مقدار کمی به قدرت، توان دفاع و طلسم‌هایی که در اختیار دارید در برابر ضربات دشمن اضافه کنید. بنابراین زمانی را که برای گرفتن این زره می‌گذارید، ارزشش را دارد.

مکان قسمت بالاتنه: در ابتدا برای اینکه دستور ساخت بالاتنه این زره را به دست آورید، باید ماموریت جانبی Dead Freight  (از سری ماموریت‌های Wayward Spirit) را انجام دهید. به سکوی  Forgotten  Cavern بروید. این سکو وقتی آب فروکش می‌کند مشخص می‌شود. به سمت شمال غربی معبد Tyr پارو بزنید تا به نزدیکی سر بزرگ یورمونگاند برسید. کمی دورتر از ساحل، شبحی را می‌بینید که با شما درباره تعدادی از خدمه سابق‌اش که حالا تبدیل به Hel Walker شده‌اند صحبت می‌کند. حالا ماموریتی که به شما داده است را دنبال کنید. سه مکان روی نقشه برای شما مشخص می‌شود: اولی  Isle of Death بوده که جزیره بزرگی در شمال‌غربی Lake of Nine است. مکان دوم Iron Cove نام دارد که در جنوب‌غربی Isle of Death واقع شده است. برای پیدا کردن آخرین مکان به سمت برج مرزی Niflheim که در شمال‌شرقی Iron Cove واقع شده بروید. از بالابر استفاده کنید تا به بالا رفته و Hel Walkerها را پیدا کنید. وقتی آن‌ها را از بین بردید، به سمت شبح برگردید تا پاداش‌تان را دریافت کنید.

دست‌بندهای زره Tyr: برای به دست آوردن این بخش از زره باید ماموریت Hammer Fall  را به اتمام برسانید. از معبد به سمت شرق حرکت کنید تا به سکوی Stone Fall  برسید. دنبال دریچه بازشویی که سمت راست‌تان قرار دارد بگردید و به چرخ‌ تزیین‌شده‌ای که روی دیوار است ضربه بزنید تا باز شود. از آن‌ بالا بروید و با شبح صحبت کنید. او از شما می‌خواد مجسمه Thor را از بین ببرید. برای از بین بردن این مجسمه، ابتدا با چرخ‌دنده‌ای که در کنار شبح می‌بیند دروازه Veithurgard را باز کنید. پارو بزنید و قایق‌تان را در اسکله بگذارید. سپس به سمت شرق‌ بروید تا به ساحل برسید. در اینجا مجسمه دو غول بزرگ را می‌بینید که در دست خود نیزه دارند. قایق جدید را برداشته و از بین این دو مجسمه عبور کنید. به سمت چپ‌ بروید و تا وقتی که مجسمه Thor را ندیده‌اید به راه خود ادامه دهید. وقتی به این مجسمه رسیدید از قایق پیاده شوید. برای نابود کردن آن، باید زنجیرهایی که در اطرافش وجود دارد را از بین ببرید. وقتی که سقوط کرد، پیش شبح بازگردید.

کمربند: برای آخرین تکه این زره باید ماموریت Anatomy of Hope را بازی کنید. برای انجام این ماموریت باید با قایق به طرف محوطه Masons Channel  که در شمال‌شرقی Lake of Nine واقع شده است بروید. با شبحی که در آنجا می‌بینید صحبت کنید. او به شما ماموریتی محول می‌کند که با دنبال کردن آن به مکانی می‌رسید که در آن چند اسکلت قرار دارد. جمجمه درون محوطه Forgotten Cavern، در سمت چپ خرابه‌های باستانی و سمت راست برج مرزی Alfheim، قرار دارد. وقتی استخوان‌ها را برداشتید پیش شبح برگردید. در اینجا باید با یک زامبی بجنگید. بعد از اینکه او را کشتید، پاداش‌تان را دریافت می‌کنید.


راهنمای پیدا کردن تمام آیتم‌های Artifacts در بازی God of War (تروفی Curator)

مخفیگاه و راهنما شکست دادن Valkyrie (والکایری) ها در بازی God of War

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: بهمن 1397
    نظرها: 2
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    The travler چی داره که میگین خوبه؟

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 48
    تشکر: 18
    تشکرشده: 73
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Kirito
    The travler چی داره که میگین خوبه؟

    بجز اینکه ویتالیتی رو زیاد میکنه، کم کم یک هاله ای دور کاراکترتون ایجاد می کنه که می تونه اولین ضربه ای که می خورید رو بی اثر کنه

    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.