نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 02 آبان 1397
ساعت 08:30

عنوان Avengers 4 ممکن است در Avengers: Age of Ultron فاش شده باشد

5 از 5

اطلاعات بدست آمده توسط یک کاربر نشان می‌دهد که عنوان فیلم Avengers 4 ممکن است در Avengers: Age of Ultron فاش شده باشد.

عنوان فیلم بسیار موردانتظار Avengers 4 همچنان در پاره‌ای از ابهام قرار دارد و در این میان، مهم نیست که چقدر ممکن است تلاش کرده باشیم، ما هنوز نتوانسته‌ایم به اطلاعات بیشتری درباره این موضوع نسبت به بهار سال جاری میلادی دست پیدا کنیم. اما این امر باعث نمی‌شود که کسی دست از تلاش بردارد و به دنبال همین موضوع در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، متوجه شدیم که یک طرفدار تیز بین فکر می‌کند که ممکن است سرنخی از عنوان فیلم اونجرز ۴ در فیلم‌های قبلی Avengers موجود باشد.

پیش از این برادران روسو تایید کرده بودند که عنوان فیلم Avengers 4 در هیچ نقطه‌ای از فیلم «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) به زبان آورده نشده است. البته آن‌ها اشاره کردند که در یکی از فیلم‌های قبلی مجموعه اما اشاراتی به نام این قسمت شده است. با توجه به این گفته‌ها، یک کاربر وبسایت Reddit به نام HelsenDiaN در هنگام تماشا دومین فیلم از مجموعه اونجرز یعنی «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultron)، توانسته به اطلاعاتی دست پیدا کند که به یکی از تئوری‌های معروف پیرامون نام قسمت چهارم قوت ببخشد. به قسمتی فکر کنید که شخصیت ویژن اولین‌بار در فیلم Age of Ultron به دنیا آمد. بعد از اینکه شخصیت ثور از رعد و برق برای زندگی بخشیدن به قهرمان جدید استفاده کرد، همه اعضای گروه اونجرز با خود این سوال را تکرار کردند که می‌توانند به او اعتماد کنند یا خیر. در این میان بود که شخصیت اسکارلت ویچ جمله‌ای بیان کرد که ممکن است به عنوان فیلم Avengers 4 اشاره داشته باشد. اسکارلت ویچ به ویژن گفت:

من به درون سر تو نگاه کردم و نابودی [Annihilation] را مشاهده کردم.

البته که این موضوع مردم را درباره آینده سنگ ذهن و شرور نهایی یعنی شخصیت تانوس که به عنوان بخشی از کالکشن سنگ‌های بی‌نهایت خود به آن دست پیدا کرد، به تفکر می‌اندازد. همچنین این موضوع فقط ممکن است که به برنامه‌های اولتران برای نابودی شهر سوکوویا اشاره داشته باشد. با تمام این گفته‌ها اما این تئوری با صحبت‌های اشاره شده در متن بالای برادران روسو درباره نام فیلم Avengers 4 هم‌خوانی دارد و همچنان درست بودن آن امکان‌پذیر است. وقتی که شما موضوع را با این ایده که Annihilation که هم‌اکنون یک روایت داستانی محبوب در دنیای کامیک‌های شرکت مارول است، مخلوط کنید؛ به این نتیجه می‌رسید که نام Annihilation یک نامزد سفت و سخت برای عنوان فیلم اونجرز ۴ است. تنها مشکلی که در اینجا دیده می‌شود، این است که Annihilation یک روایت داستانی بزرگ است و شما را به این فکر می‌اندازد که شرکت مارول برنامه‌های بزرگ‌تری، فراتر از فقط یک فیلم، برای‌ آن در نظر گرفته است.

فیلم «انتقام‌جویان ۴» (Avengers 4) برای اکران در تاریخ ۱۳ام اردیبهشت‌ماه ۹۷ (۳ می ۲۰۱۹) برنامه‌ریزی شده است. حدود دو ماه پیش از این تاریخ نیز شرکت مارول قصد دارد که فیلم «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) را در تاریخ ۱۷ام اسفند‌ماه ۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۸) اکران کند. در پایان نظر شما درباره فیلم Avengers 4 چیست؟ به نظر شما آیا نام آن ممکن است Annihilation باشد؟ دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.