نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 29 مهر 1397
ساعت 12:30

جان کرازینسکی در حال نوشتن دنباله فیلم A Quiet Place است

4 از 5

وبسایت هالیوود ریپورتر در گزارشی اعلام کرد که جان کرازینسکی در حال نوشتن دنباله فیلم A Quiet Place است.

وبسایت هالیوود ریپورتر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، تایید کرد که کارگردان، بازیگر و یکی از نویسندگان فیلنامه عنوان «یک مکان آرام» (A Quiet Place) یعنی «جان کرازینسکی» (John Krasinski) در حال نوشتن فیلنامه دنباله این فیلم است. در یک سوال و جواب که دیروز در سالن تئاتر سیلور اسکرین  شهر لس آنجلس برگذار شد، کرازینسکی اعلام کرد که وی ابتدا به اعضای شرکت پارامونت پیکچرز گفته است که کار ساخت دنباله فیلم با شخص دیگری انجام دهند؛ چرا که به گفته کرازینسکی:

ایده کوچکی برای دنباله فیلم [A Quiet Place] داشتم اما فکر نمی‌کردم که عملی شود.

کرازینسکی در ادامه افزود:

آن‌ها زمزه‌‌‌هایی شنیدند و من درباره ایده‌ای که داشتم با [اندرو فرم، تهیه‌کننده فیلم] صحبت کردم و او برگشت به من گفت که مدت بیشتری روی این ایده فکر کنم. بعد من با خودم گفتم که این [ایده] ممکن است کار کند؛ بنابراین من در حال حاضر روی نوشتن فیلنامه دنباله فیلم کار می‌کنم.

جان کرازینسکی همچنین در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد که که کار بازنویسی برای فیلنامه قسمت اول فیلم A Quiet Place که توسط «برایان وودز» (Bryan Woods) و «اسکات بک» (Scott Beck) نوشته شده بود را انجام داده است. کرازینسکی توضیح داد که فیلم در اصل قرار بود که مرگ جوان‌ترین بچه را در فلش‌بک‌ها نشان دهد اما وی می‌خواسته این مقدمه را به عنوان راهی برای معرفی دنیای فیلم A Quiet Place قرار دهد؛ به جای اینکه ابتدا روی معرفی خانواده در مزرعه تمرکز کند.

فیلم A Quiet Place که توسط شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) با بودجه‌ای ۱۷ میلیون دلاری ساخته شد، در ماه آوریل سال ۲۰۱۸ میلادی اکران شد و توانست در مجموع فروش داخلی و بین‌المللی، رقمی معادل ۳۳۴ میلیون دلار درآمدزایی کند. کارگردانی فیلم برعهده جان کرازینسکی قرار داشت که همچنین در کنار همسر واقعی‌اش یعنی «امیلی بلانت» (Emily Blunt) به هنرنمایی در فیلم پرداختند. دیگر بازیگران فیلم را نیز «نوآ جوپ» (Noah Jupe) و «ملیسنت سیموندز» (Millicent Simmonds)، بازیگر فیلم Wonderstruck، تشکیل می‌دادند. داستان این فیلم ترسناک و هیجانی درباره یک خانواده چهار نفره است که بعد از اینکه موجودات اسرارآمیزی که به شکار با استفاده از صدا می‌پردازند، زندگی آنان را به خطر می‌اندازند، مجبور می‌شوند تا زندگی خود را در سکوت و بی‌صدایی بگذرانند.

در پایان گفتنی است که دنباله فیلم یک مکان آرام (A Quiet Place) برای اکران در تاریخ ۲۶ام اردیبهشت‌ماه ۹۷ (۱۵ می ۲۰۲۰ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.