نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 29 مهر 1397
ساعت 11:30

اولین تیزر تریلر رسمی فیلم The Curse of La Llorona منتشر شد

0 از 5

شرکت نیو لاین سینما اولین تیزر تریلر فیلم ترسناک The Curse of La Llorona را منتشر کرد.

شرکت «نیو لاین سینما» (New Line Cinema) و «وارنر بروز پیکچرز» (Warner Bros. Pictures) در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، اولین تیزر تریلر رسمی از فیلم ترسناک بعدی تهیه‌کننده مشهور یعنی جیمز وان به نام The Curse of La Llorona که براساس یک قطعه فولکلور محبوب مکزیکی با نام یکسان است را منتشر کردند.

فیلم «نفرین لایورونا» (The Curse of La Llorona) که توسط تهیه‌کننده فرانچایز Conjuring یعنی جیمز وان در حال ساخت است، داستان یک مددکار اجتماعی به نام آنا گارسیا در شهر لس آنجلس سال ۱۹۷۳ میلادی را بیان می‌کند که شروع به غرق شدن در یکی از کیس‌های خود می‌کند و به این موضوع پی‌ می‌برد که مورد بازیچه یک نیروی ماوراء طبیعی قرار گرفته؛ مشابه به همان نیرویی که موجب ترس و وحشت خانواده‌اش شده است. در این میان آنا برای نجات خانواده‌اش به سراغ کشیشی سرخورده می‌رود، درست وقتی که لایورونا خود را به او چسبانده و تا وقتی که بچه‌هایش را نگیرد، متوقف نخواهد شد. در ادامه شما می‌توانید اولین تیزر تریلر رسمی از این فیلم را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با ما و دیگر کاربران در وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

فیلم The Curse of La Llorona توسط «مایکل چیوز» (Michael Chaves)، خالق سریال کمدی Chase Champion، کارگردانی می‌شود و نویسندگی فیلنامه آن نیز برعهده «میکی داتری» (Mikki Daughtry) و «توبیاس ایاکونیس» (Tobias Iaconis) که تجربه اولشان محسوب می‌شود، است. در کنار جیمز وان همچنین «گری دابرمن» (Gary Dauberman)، نویسنده فیلنامه عنوان IT: Chapter 2 و کارگردان فیلم Annabelle 3، به عنوان تهیه‌کننده در فیلم حضور دارد. و «امیلی گلدستون» (Emile Gladstone) و «مایکل کلیر» (Michael Clear) نیز وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارند. از بازیگران این فیلم ترسناک می‌توان به «جینی-لین کینکن» (Jaynee-Lynne Kinchen)، «رومن کریستو» (Roman Christou)، «لیندا کاردلینی» (Linda Cardellini) بازیگر فیلم Avengers: Age of Ultron، «پاتریشیا ولاسکوئز» (Patricia Velasquez) بازیگر فیلم The Mummy، «ریموند کروز» (Raymond Cruz) بازیگر سریال Better Call Saul و «شان پاتریک توماس» (Sean Patrick Thomas) بازیگر فیلم Barbershop: Back in Business اشاره کرد.

فیلم «نفرین لایورونا» (The Curse of La Llorona) برای اکران در تاریخ ۳۰ام فروردین‌ماه ۹۷ (۱۹ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.