نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 02 آبان 1397
ساعت 14:30

اکران فیلم Wonder Woman 1984 تا سال ۲۰۲۰ عقب افتاد

0 از 5

شرکت برادران وارنر در خبری از به تعویق افتادن اکران فیلم ابرقهرمانی Wonder Woman 1984 تا سال ۲۰۲۰ میلادی خبر داد.

شرکت برادران وارنر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ اعلام کرد که اکران فیلم Wonder Woman 1984 تا سال ۲۰۲۰ میلادی به تعویق افتاده است. به گفته این شرکت، اکران دنباله بسیار موردانتظار فیلم تحسین شده و موفق سال ۲۰۱۷ میلادی یعنی Wonder Woman به مدت هفت ماه کامل عقب افتاده و حالا به جای اکران در سال ۲۰۱۹ میلادی در تاریخ ۱۶ام خردادماه ۹۹ (۵ ژوئن ۲۰۲۰ میلادی) به روی پرده‌های نقره‌ای سینما خواهد رفت. شرکت برادران وارنر همچنین در ادامه از حذف فیلم «مرد شش میلیون دلاری» (The Six Billion Dollar Man) از تقویم اکران خود خبر داد؛ چرا که فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) جایگزین آن شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده در ارتباط با داستان فیلم موردانتظار Wonder Woman 1984، ابرقهرمان ما در این قسمت با یک دشمن کاملا جدید به چیتا روبه‌رو خواهد شد. همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، «گال گدوت» (Gal Gadot) قرار است نقش زن شگفت‌انگیز، «کریستین ویگ» (Kristen Wiig) نقش ابرشرور داستان یعنی چیتا و «پدرو پاسکال» (Pedro Pascal) نیز نقشی نامعلوم را ایفا خواهند کرد. گفتنی است که «کریس پاین» (Chris Pine) دوباره هنرنمایی در نقش استیو ترور را برعهده گرفته است. چندی پیش نیز اعلام شد که «ناتاشا راثول» (Natasha Rothwell) در نقشی نامعلوم در این فیلم حضور خواهد داشت. «پتی جنکینز» (Patty Jenkins)، کارگردان فیلم‌های «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) و «هیولا» (Monster)، قرار است این دنباله را کارگردانی کند. وی همچنین در کنار چارلز رون، دبورا اسنایدر، زک اسنایدر، استفن جونز و گال گدوت به تهیه‌کنندگی این فیلم  خواهد پرداخت. در این میان نیز ربکا رون اوکلی، ریچارد ساکل، وسلی کالر، جف جونز و والتر هامادا وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را به دوش خواهند کشید.

فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) که برای اکران در تاریخ ۱۶ام خردادماه ۹۹ (۵ ژوئن ۲۰۲۰ میلادی) برنامه‌ریزی شده، براساس شخصیت طراحی شده توسط «ویلیام مولتون مارستون» (William Moulton Marston) و حضور یافته در کامیک بوک‌های شرکت دی‌سی اینترتیمنت، ساخته می‌شود. وظیفه اکران جهانی این فیلم برعهده شرکت «وارنر بروز پیکچرز» (Warner Bros. Pictures) است که یکی از شاخه‌های «کمپانی سرگرمی برادران وارنر» (Warner Bros. Entertainment Company) محسوب می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.