نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 05 آبان 1397
ساعت 13:00

اولین تریلر فیلم Avengers 4 تا انتهای سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود

4 از 5

بنا بر گفته کوین فایگی رئیس مارول استودیوز، طرفداران تا انتهای همین سال ۲۰۱۸ شاهد انتشار تریلر اول Avengers 4 خواهند بود.

طرفداران دنیای سینمایی مارول، در اوایل سال ۲۰۱۹ شاهد اکران چهارمین فیلم Avengers خواهند بود، که قرار است دنباله Avengers Infinity War و پایان دهنده فاز سوم این دنیای سینمایی باشد. از همین جهت، می‌توان گفت که فیلم Avengers 4 به عنوان نقطه اوج و پایان تعدادی از بزرگ‌ترین فیلم‌های سینمایی تاریخ، سوالات زیادی را هم در اطراف خود مشاهده می‌کند. در این ارتباط، مهم‌ترین سوال‌ها درباره این فیلم تا پیش از عرضه، زمان نمایش اولین تریلر و خصوصا نام کامل فیلم می‌باشد که تاکنون، محل گمانه‌زنی‌های بسیاری هم بوده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ اخیرا و در جریان یک رویداد ویژه برای فیلم Black Panther، خبرنگار Sirius XM یعنی Erick Weber توییتی ارسال کرده که به گفته او، پاسخ تعدادی از سوالات مهم «کوین فایگی»، رئیس مارول استودیوز پیرامون Avengers 4 بوده است. بر این اساس، مشخص می‌شود که اولین تریلر این فیلم قرار است تا قبل از پایان سال ۲۰۱۸ (حداکثر تا ۲ ماه دیگر) به نمایش در بیاید. در این زمینه، انتظار می‌رود که نام رسمی فیلم نیز سرانجام در این تریلر فاش شود. شما در ادامه متن این توییت را مشاهده می‌کنید.

 

خوب حالا پاسخ ۳ سوال سریع مستقیما از دهان کوین فایگی:

1) تریلر Avengers 4 تا قبل از پایان سال ۲۰۱۸

2) کاراکتر Namor ممکن است در این فیلم دیده شود. در مرحله «احتمالا» و «چه زمانی» قرار دارد.

3) Guardians 3 همچنان در وضعیت توقف است

 

این جدیدترین اظهار نظر فایگی پیرامون Guardians 3 هم بوده که نشان می‌دهد وضعیت این فیلم پس از اخراج جیمز گان، همچنان در مرحله توقف قرار دارد. پیش از این، بحث‌ها درباره تلاش دیزنی و مارول برای پیدا شدن یک کارگردان جدید برای فیلم بود اما دیو باتیستا، یکی از بازیگران نقش اصلی این فیلم احتمال داده بود که فیلم برای همیشه متوقف شده است. اشاره به احتمال حضور شخصیت Namor نیز در ادامه برخی گمانه زنی‌های طرفداران بوده است؛ کاراکتری که یکی از قدیمی‌ترین ابرقهرمانان مارول نیز به حساب می‌آید. البته پیرامون این کاراکتر، فایگی قبلا هم گفته بود که وضعیت مالکیت حقوقی و استفاده تجاری از آن، به این سادگی نیست و مدت‌هاست که کمپانی Universal حقوق این کار را در اختیار دارد.

گفتنی است که چنین وضعیتی، برای شخصیت «هالک» نیز وجود دارد و به گفته مارک روفالو، بازیگر این نقش در فیلم‌های MCU، با توجه به اینکه کمپانی Universal مالکیت توزیع این شخصیت را در اختیار دارد، ساخت یک فیلم مستقل از این شخصیت در دنیای سینمایی مارول با پیچیدگی‌های خاص خود مواجه است.

فیلم سینمایی Avengers 4 قرار است در ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۹۸) به روی پرده‌های سینماها برود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.