نویسنده: میلاد شجری شنبه، 12 آبان 1397
ساعت 20:30

حضور ویل اسمیت و مارتین لارنس در فیلم Bad Boys 3 تایید شد

0 از 5

ویل اسمیت ساعاتی پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود تایید کرد که وی و مارتین لارنس در فیلم Bad Boys 3 حضور خواهند داشت.

«ویل اسمیت» در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود تایید کرد که وی در کنار «مارتین لارنس» در سومین قسمت از سری فیلم‌های محبوب «پسران بد» (Bad Boys) با نام Bad Boys for Life حضور خواهند یافت. نسخه اورجینال فیلم پسران بد در سال ۱۹۹۵ میلادی اکران شد و توانست مبلغی معادل ۱۴۱.۴ میلیون دلار در سطح جهان درآمدزایی کند. در این میان، دنباله آن که پسران بد ۲ نام دارد، توانست با اکران در تابستان سال ۲۰۰۳ میلادی به مبلغی معادل ۲۷۳.۳ میلیون دلار در جهان دست پیدا کند. هر دوی این فیلم‌ها توسط کارگردان مشهور «مایکل بی» (Michael Bay) کارگردانی شده است که بعد‌ها برای کارگردانی سری فیلم‌های «تبدیل شوندگان» (Transformers) جدا شد.

از زمان اکران فیلم پسران بد ۲ تاکنون نویسندگان و کارگردان‌های مختلفی درگیر ساخت قسمت سوم این سری شده‌اند؛ همین اخیرا نیز «جو کارناهان» وظیفه ساخت آن را برعهده گرفت که البته آن هم نتیجه‌ای در بر نداشت و وی در ماه مارس سال ۲۰۱۷ میلادی به دلایل گفته شده توسط منابع مختلف، از جمله مشکل در برنامه‌ریزی  و تفکرات خلاقلانه متفاوت، از پروژه کناره‌گیری کرد. کارگردانی فیلم «پسران بد برای زندگی» (Bad Boys for Life) اکنون به «عادل ال عربی» و «بلال فلاح» سپرده شده که برای کارگردانی قسمت‌های مختلفی از سریال Snowfall شبکه FX شناخته می‌شوند.

فیلم Bad Boys for Life برای اکران در تاریخ ۲۷ام دی‌ماه ۹۸ (۱۷ ژانویه ۲۰۲۰) توسط شرکت سونی پیکچرز برنامه‌ریزی شده است. اطلاعات بیشتر پیرامون داستان این قسمت و دیگر بازیگران هنوز در دسترس ندارد و باید منتظر دیگر خبر‌ها از سوی سازندگان باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.