نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 شهریور 1397
ساعت 16:00

به گفته دیو باتیستا Guardians 3 احتمالا برای همیشه متوقف شده است

0 از 5

دیو باتیستا، بازیگر نقش «درکس» در فیلم‌های Guardians of the Galaxy، اخیرا گفته که دیگر بعید است با دیزنی مجددا همکاری کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ سینمای هالیوود در طول چندماه گذشته، حواشی زیادی را پس از اخراج جیمز گان از دیزنی تجربه کرد؛ اتفاقی که آشکارا مورد مخالفت طرفداران، بازیگران و تعدادی دیگر از ستارگان سری فیلم‌های Guardians of the Galaxy قرار گرفت. در این زمینه، دیو باتیستا که نقش مهم و محوری «درکس» را در این فیلم‌ها بازی می‌کند، پیرامون اخراج گان مصاحبه‌های زیادی انجام داد و می‌توان گفت پررنگ‌تر از سایرین از جیمز گان دفاع کرد. او اخیرا در مصاحبه جدیدی که پس از تایید اخراج کامل و بدون بازگشت جیمز گان از دیزنی صورت گرفته، نه تنها موضع قبلی خود را در دفاع از گان حفظ کرده، بلکه باز هم از احتمال برنگشتن به فیلم Guardians 3 گفته است.

صحبت‌های جدید باتیستا، در مصاحبه اخیر او با یک برنامه بریتانیایی صورت گرفته که در این زمینه، و احتمال اینکه آیا ممکن است او همچنان برای بازی در نقش درکس به فیلم سوم برنگردد. او در این زمینه گفت:

اینجا یک مشکل کوچکی وجود دارد. گفتگوی تلخ و شیرینی اینجا مطرح است ... نه البته باید بگویم گفتگوی تلخ و تلخی خواهد بود. من از اتفاقی که افتاد و کاری که با جیمز گان کردند واقعا ناراحت هستم. آن‌ها درواقع فیلم را در وضعیت کنسل قرار دادند. فیلم حالا کاملا متوقف شده است. اگر بخواهم صادقانه بگویم، من واقعا نمی‌دانم که اگر اصلا بخواهم از این به بعد با دیزنی همکاری داشته باشم.

راس در ادامه سوالی پرسید و اینکه رک و بی‌پرده صحبت کردن باتیستا در وقایع اخیر، به نوعی از یک ستاره هالیوودی بعید بوده است. باتیستا در این زمینه نیز گفت:

من در این زمینه نمی‌توانستم ساکت باشم و آشکارا درباره حسی که به ماجرا داشتم صحبت کردم. من از این واهمه‌ای ندارم که درباره نحوه احساساتم صحبت کنم. فکر کنم که من مثل آن دسته از آدم‌های هالیوودی معمولی مدنظر شما نباشم.

کارگردان دو فیلم قبلی «نگهبانان کهکشان» یعنی جیمز گان، مدتی پیش به خاطر توییت‌های بسیار قدیمی و جنجال برانگیز خود که مجددا بزرگ‌نمایی شده بود از دیزنی اخراج شد. پس از این، کمیپن‌های مختلفی توسط طرفداران و حتی ستارگان اصلی سری فیلم‌های Guardians برای برگرداندن گان شکل گرفت که البته هیچ کدام به نتیجه مثبتی نرسیدند. در این زمینه، دیزنی از ابتدا روشن کرده بود که «گفته‌ها و رفتارهای جیمز گان با ارزش‌های این کمپانی سازگاری ندارد» و درنهایت نیز  همه احتمالات برای بازگشت گان را رد کرد.

به هر شکل، همان‌طور که اشاره شد مراحل ساخت فیلم Guardians Vol. 3 طبق آخرین گزارش‌ها، تا پیدا شدن کارگردان جدید خود متوقف شده است. تا پیش از این رویدادها نیز تاریخ اکران دقیق فیلم هم مشخص نشده بود، اما پیش‌بینی می‌شد که این فیلم کار خود را در سال ۲۰۲۰ در سینماهای جهان شروع کند. 

 
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1397
    نظرها: 38
    تشکر: 31
    تشکرشده: 29
    کنسول‌های بازی:

    به نظر من آخرش گاردین 3 رو بدون گان می‌سازن و باتیستا هم دوباره نقشش رو بازی می‌کنه :)

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: بهمن 1396
    نظرها: 23
    تشکر: 23
    تشکرشده: 17
    کنسول‌های بازی:

    احتمال اینکه کلا کنسل بشه خیلی کمه چون به هر حال بخشی از دنیای سینمایی عظیم ماروله و نمیذارن همچین اتفاقی بیافته. ولی خب در صورت ضربه‌ی جدی‌ای وارد میشه به این سری :( ای کاش دیزنی از خر شیطون میومد پایین

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.