نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 19 شهریور 1397
ساعت 11:30

ظاهر شخصیت سیری در سریال The Witcher ممکن است تغییر کند

5 از 5

یک آگهی استخدام جدید حاکی از آن است که عوامل سریال موردانتظار The Witcher به دنبال بازیگری از اقلیت دیگر برای نقش شخصیت سیری هستند.

برای طرفداران مجموعه The Witcher، شخصیت سیری به عنوان یک دختر ویچر چابک با موهای خاکستری، چشمانی به رنگ سبز زمردی و پوستی رنگ پریده شناخته می‌شود. از آنجایی که سیری فرزند خوانده شخصیت گرالت و دختر حقیقی شخصیت Emperor Emhyr var Emereis محسوب می‌شود، می‌توان گفت که او نقش قابل ملاحظه‌ای را در سریال این مجموعه ایفا خواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ فهرست اخیر منتشر شده از بازیگران مجموعه، حاکی از آن است که عوامل سریال The Witcher به دنبال این هستند که ظاهر این شخصیت را برای سریال تغییر دهند.

اطلاعات به دست آمده از یک آگهی استخدام بازیگر که اخیرا در وبسایت National Youth Theatre (یک وبسایت بریتانیایی متمرکز بر بازیگران جوان) پست شده، حاکی از آن است که مسئولان استخدام بازیگر برای سریال The Witcher، به دنبال یک بازیگر دختر BAME می‌گردند که سنی بین ۱۵ تا ۱۶ داشته باشد. لازم به بیان است BAME یک اصطلاح بریتانیایی است که برای سیاه پوست‌ها، آسیایی‌ها و اقلیت قومی و نژادی به کار می‌رود. این آگهی، شخصیت سیری را به عنوان یک دختر بی‌باک، ارتجاعی و بی‌رحم معرفی می‌کند که با وجو اینکه یک پرنسس است اما همیشه در حال بازیگوشی در گوشه کنار قصر یافت می‌شود، به جای اینکه خیلی مودبانه روی زانو‌های ملکه کلانت نشسته باشد. در این میان، اگرچه هنوز مشخص نیست که این آگهی توسط عوامل رسمی سریال منتشر شده یا خیر اما با توجه به اینکه فیلمبرداری این سریال موردانتظار قرار است از ماه آینده میلادی آغاز شود، می‌توان گفت که بازیگر نقش شخصیت سیری بزودی معرفی خواهد شد.

the witcher 3 ciri

در خبری مرتبط، چندی پیش بود که به صورت رسمی اعلام شد بازیگر نقش سوپرمن در فیلم‌های ابرقهرمانی شرکت دی‌سی یعنی هنری کویل، قرار است نقش شخصیت گرالت آو ریویا را در سریال The Witcher ایفا کند. همانند آنچه که در دیگر فیلم‌ها و سریال‌های اقتباس شده از روی بازی‌های ویدیویی اتفاق افتاده بود، این تصمیم نیز با مخلوطی از بازخورد‌های مختلف روبه‌رو شد؛ در حالی که عده‌ی بسیاری از این تصمیم خوشحال و راضی بودند اما تعدادی دیگر نیز آن را بد تلقی کرده و هنری کویل را برای نقش مناسب نمی‌دانستند. در حال حاضر اما طرفداران مجموعه The Witcher به این احتمال که ممکن است از بازیگری BAME برای ایفای نقش شخصیت سیری در سریال استفاده شود، واکنشی بسیار منفی نشان داده‌اند وعده‌ بسیاری از آن‌ها به این نکته اشاره می‌کنند که «لورن اشمیت هیسریچ» (Lauren S. Hissrich)، خالق سریال ویچر، پیش از این گفته بود؛ پیش‌زمینه داستانی و ظاهر هیچ‌کدام از شخصیت‌های مهم را به صورت عمدی تغییر نخواهد داد.

از طرفی دیگر، اگر به یاد داشته باشید، عنوان The Witcher 3: Wild Hunt نیز با انتقاد‌های زیادی به دلیل عدم وجود تنوع نژادی در بازی روبه‌رو بود. به همین دلیل نیز تعدای از طرفداران عقیده دارند که تهیه‌کنندگان قصد دارند که با استخدام یک بازیگر زن از نژاد متفاوت برای ایفای نقش یکی از شخصیت‌های مهم، از بروز این مسئله در سریال تلویزیونی The Witcher جلوگیری کنند. گذشته از تمام این‌ها و هر چه که اتفاق بیافتد، بیایید امیدوار باشیم که این سریال تلویزیونی به یک سریال خوب تبدیل شود و صرفا یک اقتباس ضعیف و ناامیدکننده دیگر از یک بازی پطرفدار و محبوب نباشد.

سریال The Witcher محصول شبکه نتفلیکس است و انتظار می‌رود که فصل اول آن که در هشت قسمت تولید می‌شود، در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.