نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 09 خرداد 1399
ساعت 15:00

فروش سری The Witcher از مرز ۵۰ میلیون نسخه عبور کرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ CD Projekt با ارسال یک پست جدید اعلام کرده که مجموعه بازی‌های The Witcher، در مجموع بیش از ۵۰ میلیون نسخه فروش داشتند.

بدون تردید سری بازی‌های The Witcher، بزرگ‌ترین موفقیت و عامل اصلی تبدیل شدن استودیو لهستانی CD Projekt Red به یکی از تحسین‌شده‌ترین و مورداحترام‌ترین تیم‌های بازی‌سازی در صنعت گیم بوده است. این سری بازی که کار خود را بازی اول ویچر در سال ۲۰۰۷ شروع کرد، تحولات گسترده‌ای را تا آخرین نسخه منتشر شده یعنی The Witcher 3 تجربه کرد و این آخرین بازی سری، هنوز هم یکی از بهترین تجربه‌های جهان‌باز و نقش‌آفرینی دنیای بازی شناخته می‌شود. پیرامون این سری بازی محبوب، سی‌دی پراجکت اخیرا از طریق حساب رسمی توییتری سری، اعلام کرده که فروش مجموع همه عناوین فرنچایز The Witcher حالا از مرز ۵۰ میلیون نسخه فروش عبور کرده است.

تاکنون بیش از ۵۰ میلیون ماجراجو به گرالت و سفر او از Kaer Morhen تا Vizima ملحق شدند. از Flotsam و Vergen، Velen و Novigrad تا Skellige و Toussaint و بسیاری مکان‌ها و زمان‌های دیگر...

ممنون از شما و به امید اینکه باز هم شما را در این مسیر ببینیم.

سی‌دی پراجکت گرچه به صورت دقیق به آمار فروش همه این عناوین اشاره نکرده، ولی می‌توان گفت که بیش از نیمی از این آمار متعلق به بازی The Witcher 3: Wild Hunt است؛ بازی که اخیرا فاش شد حالا از مرز فروش ۲۸ میلیون نسخه عبور کرده است؛ گفتنی است که این بازی در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و با نقدها و تحسین‌های سراسری هم مواجه بود. این بازی به علاوه گرچه هر سال آمار فروش خوبی را هم به ثبت می‌رساند، ولی پخش سریال نتفلیکس The Witcher در سال ۲۰۱۹، باعث شتاب گرفتن مجدد فروش The Witcher 3: Wild Hunt شده بود. استودیو CD Projekt Red در اواخر شهریور، پروژه‌ای متفاوت یعنی بازی Cyberpunk 2077 را عرضه می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.