نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 21 فروردين 1399
ساعت 12:00

میزان فروش The Witcher 3 در سال ۲۰۱۹ نزدیک به سال عرضه بوده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس آمارهای اخیر، فروش The Witcher 3 در سال ۲۰۱۹ با جهش مواجه و فروش کلی بازی حالا به ۲۸ میلیون نسخه رسیده است.

از عنوان سال ۲۰۱۵ استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت، یعنی بازی The Witcher 3: Wild Hunt به عنوان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بازی‌های نقش‌آفرینی و جهان‌باز نسل هشتم یاد می‌شود. این بازی بسیار خوش‌ساخت که از نظر فنی و بصری بسیار چشم‌گیر تولید شده، در سال ۲۰۱۹ و چهار سال پس از عرضه ظاهرا با یک جهش غیرمنتظره در فروش مواجه بوده است. البته این خبر با وجود پخش سریال نتفلیکس The Witcher و همچنین عرضه نسخه نینتندو سوییچ آن در سال ۲۰۱۹ چندان سورپرایزکننده نبود، ولی مشخص شدن میزان فروش دقیق بازی در سال ۲۰۱۹، نشان می‌دهد که این بازی پس از چهار سال هنوز می‌تواند فروشی نزدیک به سال عرضه خود داشته باشد.

خبر اخیر در ارتباط با فروش این بازی، در جریان مجموعه گزارش‌هایی است که CD Projekt RED منتشر کرده و براساس این آمارها، حالا مشخص می‌شود که The Witcher 3: Wild Hunt تاکنون نزدیک به ۲۸ میلیون نسخه فروش داشته است. براساس آمارهای زیر که مشاهده می‌شود، پلتفرم پلی‌استیشن 4 بزرگ‌ترین مقصد بازی در زمان عرضه بوده و فروش نسخه‌های دیجیتالی خصوصا در پلتفرم پی‌سی، بزرگ‌ترین پلتفرم برای این بازی در سال ۲۰۱۹ بوده است.

witcher3 charts1witcher3 charts1

از نکات دیگری که می‌توان در این آمارها دید، سهم ۱۱ درصدی فروش پورت نسخه نینتندو سوییچ بازی در مجموع فروش حدود ۶ میلیون نسخه‌ای در سال ۲۰۱۹ بوده است. به علاوه در طول این سال‌ها، بزرگ‌تر شدن سهم خرید نسخه دیجیتالی به نسبت فروش فیزیکی نیز جالب توجه است. بازی The Witcher 3: Wild Hunt درحال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. پیرامون این سری، CD Projekt مدتی پیش تایید کرد که پروژه بعدی آن‌ها پس از عرضه بازی در صف انتشار Cyberpunk 2077، بازگشت به سری The Witcher خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.