نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 03 شهریور 1397
ساعت 16:00

مراحل ساخت فیلم Guardians Vol. 3 تا پیدا شدن کارگردان جدید متوقف شد

0 از 5

یک گزارش جدید، نشان می‌دهد که دیزنی و مارول، تا زمان پیدا شدن کارگردان جدید، روند پیش تولید Guardians Vol. 3 را متوقف کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ وضعیت سومین فیلم از سری فیلم‌های سینمایی Guardians of the Galaxy پس از اخراج کارگردان خود به خودی خود نیز در وضعیت اغما قرار داشت، و به تازگی فاش شده که تهیه‌کنندگان حالا تا زمان پیدا کردن جایگزینی برای جیمز گان، مراحل پیش تولید فیلم را هم متوقف کرده‌اند. براساس این گزارش، دیزنی و مارول حتی به سازندگان فیلم گفته‌اند که درحال حاضر برای کار در سایر پروژه‌های سینمایی نیز آزاد هستند.

گزارش جدید که توسط The Hollywood Reporter منتشر شده، فاش می‌کند که عوامل ساخت فیلم که در آتلانتا مستقر بودند، اخیرا مطلع شدند که دیزنی و مارول استودیوز به آن‌ها اجازه کار در سایر فیلم‌های سینمایی را داده‌اند. این گروه کوچک، در حال آماده‌سازی مراحل پیش تولید فیلم بودند که پیش از این، گفته شده بود روند فیلمبرداری آن در اوایل ۲۰۱۹ شروع می‌شود.

بر اساس این گزارش، تصمیم جدید به شکل «موقتی» و با ادامه جستجوها برای کارگردان جدید اتخاذ شده است و در این زمینه، «برنامه تقویمی» نیز با جابجایی مواجه می‌شود. این گزارش سپس اشاره می‌کند که منابع آن‌ها، خبر از ملاقات کارگردان فیلم Thor: Ragnarok یعنی تایکا وایتیتی با مسئولان مارول را هم داده‌اند. در این زمینه، گرچه قبلا هم شایعاتی مبنی بر امکان کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 توسط تایکا وایتیتی نیز به گوش رسیده بود، ولی مشخص نیست که ملاقات اخیر درباره کدام پروژه بوده است.

کارگردان دو فیلم قبلی «نگهبانان کهکشان» یعنی جیمز گان، مدتی پیش به خاطر توییت‌های بسیار قدیمی و جنجال برانگیز خود که مجددا بزرگ‌نمایی شده بود از دیزنی اخراج شد. پس از این، کمیپن‌های مختلفی توسط طرفداران و حتی بازیگران سری فیلم‌های Guardians برای برگرداندن گان شکل گرفت که البته هیچ کدام به نتیجه مثبتی نرسیدند. در این زمینه، دیزنی از ابتدا روشن کرده بود که «گفته‌ها و رفتارهای جیمز گان با ارزش‌های این کمپانی سازگاری ندارد» و همه احتمالات برای بازگشت گان را رد کرد.

در زمینه تاریخ اکران فیلم Guardians Vol. 3 نیز گرچه هیچگاه تاریخ دقیقی مشخص نشده بود، ولی پیش‌بینی می‌شد که این فیلم کار خود را در سال ۲۰۲۰ در سینماهای جهان شروع کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.