نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 29 مرداد 1397
ساعت 16:00

فروش جهانی Mission: Impossible - Fallout از 500 میلیون دلار عبور کرد

0 از 5

فیلم سینمایی Mission: Impossible - Fallout در چهارمین هفته اکران خود از فروش جهانی ۵۰۰ میلیون دلار فراتر رفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ جدیدترین ماموریت غیرممکن «ایتن هانت» همچنان با قدرت کار خود را در گیشه‌ها ادامه می‌دهد و به تازگی، از فروش جهانی ۵۰۰ میلیون دلار نیز عبور کرده است. در این زمینه البته با در نظر گرفتن موفقیت دو فیلم قبلی، کسی هم انتظاری جز این از Fallout نداشت و درواقع با بازگشت Christopher McQuarrie، کارگردان فیلم Rogue Nation و همچنین ادامه هنرنمایی تام کروز، انتظارات از فیلم بالا هم بوده است. نتیجه کار، تبدیل به فیلمی شده که مورد تحسین گسترده طرفداران و منتقدین واقع شده، و برخی حتی بر این باروند که Fallout می‌تواند لقب بهترین فیلم سری Mission: Impossible را نیز یدک بکشد.

این فیلم که کار خود را با فروش انتهای هفته ۶۱ میلیون دلاری شروع کرد، در هفته بعد رکورد فروش قبلی این سری در هفته دوم را شکست و حالا در هفته چهارم اکران خود به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است. براساس گزارش Box Office Mojo، فیلم Mission: Impossible - Fallout اینک از فروش جهانی ۵۰۰ میلیون دلار  عبور کرده و در این زمینه، از پیش‌بینی اولیه هفته چهارم نیز ۱۰ میلیون دلار فراتر رفته است. به این ترتیب، فیلم Fallout به چهارمین فیلم این سری و نهمین فیلم سینمایی امسال تبدیل می‌شود که از این میزان فروش عبور می‌کند. فیلم همچنین در داخل آمریکا نیز به مراتب بهتر از محصولات قبلی این سری عمل کرده و بعد از ۲۴ روز اکران، از رقم ۱۸۰ میلیون دلار نیز عبور کرده که بهترین در سری هم بوده است. تا قبل از این، فیلم Mission: Impossible II رکورد سریع ترین فروش داخلی را در این سری دراختیار داشت و هنوز هم با فروش داخلی ۲۱۵ میلیون دلاری در آمریکا، پرفروش‌ترین فیلم از مجموعه ماموریت غیرممکن است. پیش‌بینی می‌شود که با ادامه روند فروش کنونی، فیلم Fallout بتواند این رکورد را نیز ار فیلم Mission: Impossible II بگیرد.

در این زمینه، انتظار می‌رود که فروش جهانی فیلم نیز با جهش همراه باشد؛ این خصوصا به خاطر برنامه اکران جهانی فیلم است که در اواخر همین ماه میلادی، فیلم به سینماهای ایتالیا و همچنین چین خواهد رسید. اگر عملکرد عالی فیلم‌های قبلی این سری در چین را در نظر بگیریم، انتظار می‌رود که چینی‌ها استقبال بسیار گسترده‌ای از Fallout نیز بکنند؛ هر کدام از دو فیلم قبلی این سری در چین، فروشی بالاتر از ۱۰۰ میلیون دلار کسب کردند. به این ترتیب اگر این فیلم بتواند تنها عملکرد فیلم‌های قبلی را تکرار کند، فروش جهانی Fallout از ۶۰۰ میلیون دلار نیز فراتر می‌رود. تاکنون فیلم Mission: Impossible - Ghost Protocol رکورددار پرفروش‌ترین فیلم تاریخ این سری بوده که در مجموع، ۶۹۴٫۷ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی کسب کرده است. فیلم Fallout قطعا گوشه‌چشمی به شکستن رکورد Ghost Protocol دارد و فارغ از اینکه این موضوع رخ بدهد یا خیر، باید گفت که سازندگان این فیلم از هر نظر، عملکرد عالی را به نمایش گذاشته‌اند.

 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.