نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 28 آذر 1397
ساعت 17:00

خلاصه نقدهای فیلم Mary Poppins Returns از دید سایت‌های مطرح دنیا

0 از 5

همزمان با شروع اکران فیلم Mary Poppins Returns، خلاصه نقدهای این فیلم نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ Disney به عنوان غول اصلی فیلم سازی هالیوود، امسال را به عنوان یکی از پر بارترین و پرسودترین سال‌ها در دوره فعالیت خودش سپری کرده است. با این حال سال ۲۰۱۸ هنوز به پایان نرسیده و سینمای دنیا به زودی شاهد بازگشت یکی از قدیمی‌ترین نمادهای دیزنی یعنی Mary Poppins خواهد بود. فیلم سینمایی «بازگشت مری پاپینز (Mary Poppins Returns)» با هنرنمایی «امیلی بلانت (Emily Blunt)»، «لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda)»، «کالین فیرث (Colin Firth)» و «مریل استریپ (Meryl Streep)»، یک فیلم کمدی موزیکال به کارگردانی راب مارشال (Rob Marshall) است، که به عنوان دنباله‌ای برای فیلم اورجینال Mary Poppins ساخته شده است. وقایع این فیلم، دو دهه بعد از فیلم اول (Mary Poppins - محصول ۱۹۶۴) و در لندن دهه ۱۹۳۰ جریان دارد.

این فیلم که فرش قرمز آن در ۲۹ سپتامبر (۸ آذر) در تئاتر Dolby برگزار شد، از ادامه امروز ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر) هم اکران رسمی خود در سینماها را شروع خواهد کرد. به همین مناسبت، شما می‌توانید خلاصه نقدهای منتشر شده Mary Poppins Returns از منتقدین مطرح سینما و تلویزیون، و در پایان امتیاز متاکریتیک (متااسکور) فیلم را هم مشاهده کنید.

 

وب‌سایت The Telegraph (به قلم Robbie Collin) | امتیاز 100 از 100

فیلم تازه راب مارشال، در بیشتر اوقات سعی کرده تا از نظر ساختاری و شکل کلی به فیلم اورجینال نزدیک باشد. با این حال این روش جواب داده و در مجموع باعث شد تا در پایان، این حس را پیدا کنم که گویی نه مثل یک بازسازی کلاسیک، بلکه مثل زندگی در یک داستان کلاسیک است.

 

وب‌سایت The Hollywood Reporter (به قلم David Rooney) | امتیاز 90 از 100

با نزدیک نگه داشتن فیلم به شاکله کلاسیک و همچنین اضافه کردن موارد بسیار تازه و بسیار زیاد، این دنباله تبدیل به یک اثر عالی و با هویت متمایز خودش شده است. این یک فیلم بسیار دوست‌داشتنی و خوش‌ساخت است که همزمان، هم نوستالژی و هم تازگی را به بیننده هدیه می‌دهد.

 

وب‌سایت New York Post (به قلم Johnny Oleksinski) | امتیاز 88 از 100

این دنباله موزیکال Poppins، موسیقی‌های کاملا مختص به خودش را دارد و درواقع به شکل کامل، هیچ کدام از ترانه‌های فراموش‌نشدنی فیلم بزرگ Julie Andrews را در خودش ندارد. همین که شما این حقیقت را بپذیرید، می‌توانید با فیلم کنار بیایید و از آن به خاطر بی‌نهایت نکات لذت‌بخش دیگری که ارائه می‌کند لذت ببرید. سال نوی امسال با Mary Poppins Returns جذاب‌تر می‌شود.

 

وب‌سایت Empire (به قلم Olly Richards) | امتیاز 80 از 100

Mary Poppins Returns فیلمی با خلاقیت بی حد و مرز، کلی جذابیت و دنباله‌ای سزاوار است. فیلم گرچه کاملا بی عیب و نقص هم نیست ولی به اندازه کافی به این حد نزدیک شده است.

 

وب‌سایت Variety (به قلم Owen Gleiberman) | امتیاز 80 از 100

این فیلم یک اثر بسیار عالی نوستالژیک است. فیلمی که خودش را در هر فریم دیوانه‌وار خودش به شکلی تعریف کرده تا به شما حس شادی را منتقل کند، آن هم در بی‌ریاترین مسیری که یک فیلم می‌تواند به سال ۱۹۶۴ برگردد.

 

وب‌سایت IGN (به قلم Laura PrudomDec) | امتیاز 80 از 100

خوشبختانه با یک خط از حیله‌گری، صحنه‌آرایی و بله، کلی هم شیرینی، Mary Poppins Returns موفق شده تا این حس را القا کند که کم‌تر، یک دنباله بیشتر تجاری است و در واقع بیش از هر چیز، شبیه دیدن یک دوست قدیمی است؛ حتی اگر این حضور مجدد پاپینز واقعا هم خیلی مشابه خاطرات شما از آن روزهای قدیمی به نظر نرسد.

 

وب‌سایت Entertainment Weekly (به قلم Leah Greenblatt) | امتیاز 75 از 100

شیرین بودن خیلی زیاد، همیشه به موفقیت یک فیلم کمک می‌کند، فقط ای کاش این Mary Poppins جدید گاهی اوقات ترشی به موقع و لازم را هم می‌داشت.

 

وب‌سایت The Guardian (به قلم Peter Bradshaw) | امتیاز 60 از 100

من خوش‌ساخت بودن و تکنیک‌های که در ساخت فیلم به کار رفته را ستایش می‌کنم، شبیه یک ماشین برای خلق نوسالژی است.

 

وب‌سایت The New York Times (به قلم Manohla Dargis) | امتیاز 50 از 100

چیزی که اینجا عجیب است، این است که فیلم دنباله تا چه حد سعی دارد خودش را به ساختار فیلم اورجینال نزدیک نگه دارد، ولی هرگز نمی‌تواند آن خوبی و ظرافتی که فیلم اول ارائه می‌داد را باز تولید کند.

 

وب‌سایت Los Angeles Times (به قلم Justin Chang) | امتیاز 40 از 100

فیلم به شکل واضح، تلاش بسیار زیادی کرده تا جذابیت فیلم اورجینال Robert Stevenson را باز تولید و ارتقا بدهد؛ به شکلی که یک تجربه کلاسیک و در عین حال نو و تازه ظاهر شود. همین باعث شده تا Mary Poppins Returns به فیلمی تبدیل شود که سرگردانانه هم حس بیش فعالی دارد و هم فلج و معیوب به نظر می‌رسد و در تماشای صحنه نیز خسته‌کننده و پر زرق و برق است.

 

وب‌سایت Washington Post (به قلم Michael O'Sullivan) | امتیاز 37 از 100

به نظر من ادای احترام یک چیز است، ولی این بیش از اینکه نوستالژی باشد یک فیلم بد است. در فیلم هیچ توجه و اهمیتی به خلاقیت نشده، آن هم فیلمی که تا کوچک‌ترین لحظات آن به صورت مهندسی شده ساخته شده تا جادویی به نظر برسد... حس ساختگی و ماشینی را القا می‌کند.

فیلم Mary Poppins Returns - میانگین نمرات براساس 39 نقد
65 از 100
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.