نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 16 بهمن 1397
ساعت 13:00

تیزر تبلیغاتی سوپر بول سریال The Twilight Zone منتشر شد

شبکه CBS اولین تیزر تبلیغاتی رسمی از سریال The Twilight Zone را منتشر کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ شبکه تلویزیونی CBS در جریان مسابقه سوپر بول (Super Bowl)، اولین تیزر تبلیغاتی رسمی از بازسازی سریال «منطقه گرگ و میش» (The Twilight Zone) را منتشر کرد. نمایش این تیزر با هک شدن پخش مسابقه فینال فوتبال آمریکایی آغاز می‌شود و در ادامه «جوردن پیل» را در یک استادیوم خالی به نمایش می‌گذارد؛ به نظر می‌رسد که جوردن پیل نه تنها به عنوان تهیه کننده در این بازسازی جدید حضور دارد، بلکه روایتگر و مجری جدید آن نیز محسوب می‌شود. دو قسمت ابتدایی سریال The Twilight Zone در تاریخ ۱۲ام فروردین‌ماه ۹۸ (یک آوریل ۲۰۱۹) از سرویس استریم CBS All Access پخش می‌شود. پخش قسمت‌های باقی مانده نیز به صورت هفتگی از تاریخ ۲۲ام فروردین‌ماه (۱۱ آوریل) آغاز خواهد شد. در ادامه شما می‌توانید این تیزر تبلیغاتی را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

سریال جدید The Twilight Zone توسط استودیو‌های تلویزیونی CBS در طی همکاری با استودیو‌های مانکی‌پاو پروداکشنز (Monkeypaw Productions) و ژانرِ فیلمز (Genre Films) که به ترتیب توسط «جوردن پیل» و «سیمون کینبرگ» تاسیس شده‌‌اند، ساخته می‌شود. پیل، کینبرگ و مارکوس رامیرز به عنوان تهیه کننده اجرایی در قسمت‌ ابتدایی سریال حضور دارند. «وین روزنفلد» و «اودری چان» نیز تهیه کننده‌های اجرایی قسمت‌های باقی مانده خواهند بود. در کنار جوردن پیل، بازیگرانی که قرار است در قسمت‌های مختلف این سریال حضور یابند، شامل «آیک برینهولتز»، «جان چو»، «لوسیندا درایزک»، «تایسا فارمیگا»، «گرگ کینیر»، «لوک کربی»، «سانا لاتن»، «کومیل نانجیانی»، «آدام اسکات»، «ریا سیهورن»، «آلیسون تولمن»، «جیکوب ترمبلِی»، «جفرسون وایت»، «جوناتان وایتسِل»، «جسیکا ویلیامز»، «دی‌واندا وایس» و «استیون یون» می‌شوند.

سریال The Twilight Zone اورجینال که توسط «راب سرلینگ» خلق شده بود، برای پنج سال (بین سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴) از شبکه کابلی CBS پخش شد. در سال ۱۹۸۳ میلادی، نسخه سینمایی از این سریال علمی/تخیلی توسط «استیون اسپیلبرگ» خلق و اکران شد؛ کارگردانی این اثر مشترکا برعهده اسپیلبرگ، «جان لندیس»، «جو دانته» و «جورج میلر» بود. این سریال در دهه ۱۹۸۰ میلادی، دوباره به شبکه CBS بازگشت و برای سه فصل پخش شد. در سال ۲۰۰۲ میلادی، یک نسخه دیگر از این سریال برای یک فصل به میزبانی «فورست ویتیکر» ساخته و از شبکه UPN پخش شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.