نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 05 دی 1397
ساعت 15:00

اولین تریلر رسمی فیلم Us منتشر شد

0 از 5

کمپانی یونیورسال پیکچرز اولین تریلر فیلم ترسناک Us به کارگردانی جوردن پیل را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) اولین تریلر رسمی از فیلم «ما» (Us) به کارگردانی «جوردن پیل» را که پیش از این برای کارگردانی و نویسندگی در فیلم ترسناک «برو بیرون» (Get Out) موفق به دریافت جایزه اسکار در بخش بهترین فیلنامه اورجینال شده بود، را منتشر کرد. داستان این فیلم درباره یک مادر و پدر است که تصمیم می‌گیرند برای گذراندن تعطیلات و ملاقات با دوستان قدیمی خود، به همراه فرزندانشان به یک خانه ساحلی بروند. اما با فرا رسیدن شب، آرامش‌ آن‌ها با فرا رسیدن مهمانان ناخوانده‌ی ترسناکی به تنش و هرج و مرج تبدیل می‌شود. 

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

«لوپیتا نیونگو» بازیگر فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther)، «وینستون دوک» بازیگر فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther)، «الیزابت ماس» بازیگر سریال «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale)، «تیم هایدکر» بازیگر فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبورک» (Ant-Man and the Wasp)، «شهیدی رایت جوزف»، «ایوان الکس»، «مدیسون کوری»، «کلی شلدون»، «نوئل شلدون» و «دوک نیکلسون» از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Us حضور یافته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جوردن پیل در کنار کارگردانی همچنین وظیفه نوشتن فیلنامه را برعهده داشته است.

فیلم Get Out موفقیت بزرگی برای کمپانی یونیورسال پیکچرز و همچنین جوردن پیل در اولین تجربه کارگردانی‌اش به ارمغان آورد و در حالی که با بودجه‌ای ۴.۵ میلیون دلاری ساخته شده بود، توانست مبلغی معادل ۲۵۵ میلیون دلار درآمدزایی کند. این فیلم مورد تحسین منتقدین قرار گرفت و  بازخوردهای مثبتی از مخاطبین برای عناصر ترکیبی از کمدی و ترس در کنار حال و هوای نفسگیر و پیام‌های ظریف که در طول فیلم مخفی شده بودند، دریافت کرد. این فیلم در چهار بخش از مراسم اسکار ۲۰۱۷ میلادی نامزد شد و در نهایت، همان‌طور که در ابتدای متن اشاره شد، جوردن پیل توانست جایزه اسکار را برای بهترین نویسندگی فیلنامه اورجینال از آن خود کند و تبدیل به اولین فیلنامه نویس آمریکایی/آفریقایی شود که این جایزه را دریافت می‌کند.

جوردن پیل این روز‌ها مشغول مذاکره برای تولید بازسازی فیلم ترسناک اقتباسی «کندی من» (Candyman) به کارگردانی «برنارد رز» است که در سال ۱۹۹۲ میلادی اکران شد. وی همچنین مشغول کار بر روی چند پروژه دیگر نظیر یک سریال کمدی به نام «شهر عجیب» (Weird City) برای YouTube Premium، «کشور لاوکرفت» (Lovecraft Country) برای شبکه HBO و در نهایت، نسخه بازسازی از سریال «منطقه گرگ و میش» (The Twilight Zone) برای شبکه CBS است.

فیلم «ما» (Us) برای اکران در تاریخ ۲۴ام اسفندماه ۹۷ (۱۵ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است. 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.