نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 30 آذر 1397
ساعت 15:00

خلاصه نقدهای فیلم Bumblebee از دید سایت‌های مطرح دنیا

0 از 5

همزمان با شروع اکران فیلم Bumblebee از سری Transformers، خلاصه نقدهای این فیلم نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ فیلم سینمایی «بامبل بی (Bumblebee)» ششمین نسخه از سری فیلم‌های محبوب و علمی تخیلی Transformers است که از نظر داستانی، به عنوان یک پیش‌درآمد برای فیلم اورجینال Transformers سال ۲۰۰۷ هم طبقه‌بندی می‌شود. در فیلم بامبل بی، ستارگانی همچون «هایلی استینفلد (Hailee Steinfeld)»، «جان سینا (John Cena)» و «آنجلا باست (Angela Bassett)» هنرنمایی می‌کنند. این فیلم اولین فیلم لایواکشن از سری «ترانسفورمرز» است که توسط مایکل بی (Michael Bay) ساخته نشده و کارگردانی فیلم برعهده تراویس نایت (Travis Knight) است که پیش از این، سابقه کارگردانی فیلم Kubo and the Two Strings را داشته است. گفتنی است که البته مایکل بی به عنوان تهیه‌کننده در ساخت فیلم مشارکت داشته است.

این فیلم که فرش قرمز آن در ۳ دسامبر (۱۲ آذر) در برلین برگزار شد، از ادامه امروز ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) هم اکران رسمی خود در سینماهای داخلی آمریکا را شروع خواهد کرد. به همین مناسبت، شما می‌توانید خلاصه نقدهای منتشر شده Bumblebee از منتقدین مطرح سینما و تلویزیون، و در پایان امتیاز متاکریتیک (متااسکور) فیلم را هم مشاهده کنید.

 

وب‌سایت Entertainment Weekly (به قلم Leah Greenblatt) | امتیاز 83 از 100

در این فیلم جان سینا یکی از بهترین هنرنمایی‌هایش را داشته، و گرچه استایل ارتشی او خیلی هم منطقی به نظر نمی‌رسد، ولی نقش‌آفرینی او سهم غیرمستقیمی در بهترین بخش‌های داستان فیلم دارد. او از نظر قدرت بدنی چیز خوبی را به فیلم اضافه کرده، ولی باید گفت که Bumblebee چیزی حتی مهم‌تر را وارد کار کرده است و واقعا یک ترانسفورمر (تغییرشکل دهنده) برای این سری است. یک حس شوخ‌طبعی و خوش‌قلبی.

 

وب‌سایت The Verge (به قلم Bryan Bishop) | امتیاز 80 از 100

این یک فیلم بی عیب و نقص نیست و گاهی اوقات به سقوطی از خودتقلیدی گرفتار می‌شود. ولی بعد از یک دهه فیلم‌سازی جنگی پر زد و خورد و پر تعلیق از مایکل بی، فیلم Bumblebee خودش را مثل یک انقلاب کوچک نشان می‌دهد؛ از اینکه لازم نیست یک فیلم Transformers وحشتناک باشد.

 

وب‌سایت The New York Times (به قلم Glenn Kenny) | امتیاز 80 از 100

در این فیلم چیزهای دوست‌داشتنی زیادی وجود دارد، بازی استینفلد یک مثال بارز برای این موضوع است.

 

وب‌سایت Empire (به قلم James Dyer) | امتیاز 80 از 100

این یک بزم پرهیجان هم برای اسباب‌بازی‌ها و هم عصر آن‌هاست؛ این فیلم سرانجام، تبدیل به همان فیلم Transformers شده که منتظر آن بودیم.

 

وب‌سایت The Associated Press (به قلم Mark Kennedy) | امتیاز 75 از 100

خوشبختانه این فیلم در جلب توجه مخاطب خود، چه کسانی که از این سری خسته شدند و چه کسانی که از آن به کلی ناامید شده بودند موفق است. این در واقع همان فیلمی است که از سری ترانسفورمز نیاز داشتیم: جمع و جورتر، ساکت‌تر، انسانی‌تر و شوخ‌طبع‌تر.

 

وب‌سایت Variety (به قلم Peter Debruge) | امتیاز 70 از 100

Bumblebee نشان داد که در همین فرمول، فضا برای عمق و ظرافت بیشتر هم وجود دارد. ولی اگر بخواهید در فیلم دقیق‌تر شوید، بامبل بی یک فیلم لذت‌بخش است که به شکل تمام و کمال از اجزا بازیافتی ساخته شده است.

 

وب‌سایت The Hollywood Reporter (به قلم Justin Lowe) | امتیاز 70 از 100

منتخبی از انیمیشن‌های نامزد اسکار در فیلمی به کارگردانی تراویس نایت (Kubo and the Two Strings) که به عنوان یک پیش درآمد برای سری ساخته شده، در مجموع یک تصمیم درست و خوب بود. او فیلمی ساخته که به شکل غریزی اکشن‌ است و همزمان شخصیت‌پردازی خوب و ساختاری احساسی برای شخصیت‌های اصلی پیاده‌سازی شده است.

 

وب‌سایت Rolling Stone (به قلم David Fear) | امتیاز 60 از 100

این یک فیلم بلاک‌باستری با تعلیق‌های کم و کلی کلیک و بوق است، که در واقع یک «تغییر شکل و ترانسفورم» برای خود این سری و تبدیل کردن آن به چیزی است، که برای دیدن و فکر کردن ساخته شده است.

 

وب‌سایت Movie Nation (به قلم Roger Moore) | امتیاز 50 از 100

آنچه که فیلمنامه‌نویس فیلم Christina Hodson ارائه کرده از هر نظر فوق‌العاده است، یک روبات دوست‌داشتنی و آسیب‌پذیر که تک و تنها در میان زمینی‌های بدجنس گرفتار شده است. ولی این چیزی هست که در سری همیشه پوچ و بی معنایی که هیچ‌وقت شبیه آن را نداشته کاملا موفق است.

 

فیلم Bumblebee - میانگین نمرات براساس 34 نقد
67 از 100
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.