نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 22 فروردين 1398
ساعت 13:00

تریلر رسمی فیلم انیمیشنی Lion King منتشر شد

دیزنی اولین تریلر رسمی از فیلم انیمیشنی شیر شاه 2019 را منتشر کرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ شرکت والت دیزنی به تازگی اولین تریلر رسمی از انیمیشن بازسازی شده «شیر شاه (The Lion King)» را منتشر کرده است. این فیلم انیمیشنی که قرار است حدود سه ماه دیگر اکران خود را شروع کند، از بسیاری از صداپیشگان شخصیت‌های اصلی انیمیشن اورجینال نیز استفاده کرده است.

در اولین تریلر منتشر شده از فیلم The Lion King 2019، مانند کلیپ رونمایی اولیه شاهد سکانس‌هایی با طراحی و مدل‌سازی بسیار باکیفیت هستیم که شخصیت‌های قدیمی فیلم اورجینال شیر شاه، با صداپیشگان قبلی خود نیز هنرنمایی می‌کنند. در این تریلر جیمز ارل جونز (James Earl Jones) مانند فیلم اولیه در نقش Mufasa یا شاه جنگل Pride Lands و همچنین چیوتل اجیفور (Chiwetel Ejiofor) در نقش Scar برادر حیله‌گیر او نیز حضور دارند. غیر از این شخصیت‌ها، کاراکترهای دیگری هم از جمله با صداپیشگی دونالد گلاور (Donald Glover) در نقش Simba، بیانسه (Beyoncé) در نقش Nala و جان کانی (John Kani) در نقش Rafiki در تریلر دیده می‌شوند که شخصیت‌های آن‌ها به خصوص برای طرفداران فیلم اورجینال کاملا شناخته شده هستند. همچنین در بخش پایانی تریلر نیز یک سکانس موزیکال آشنا قرار داده شده است که در ادامه می‌توانید در این تریلر جدید مشاهده کنید. گفتنی است که ساخت موسیقی متن این انیمیشن نیز همچون فیلم اورجینال، برعهده هانس زیمر بوده است.

 

فیلم جدید Lion King توسط جان فاورو (Jon Favreau) کارگردانی شده که قبل از این سابقه کارگردانی فیلم‌هایی نظیر Iron Man 1 و Iron Man 2 و همچنین Jungle Book 2016 را در کارنامه دارد. نویسندگی فیلمنامه نیز برعهده جف نیتنسون (Jeff Nathanson) است که قبل از این او را با فیلم‌های Catch Me If You Can و Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales می‌شناختیم. جان الویور در نقش Zazu، ست روگن در نقش Timon و بیلی اکنر در نقش Pumbaa از دیگر صداپیشگان شخصیت‌های کلیدی فیلم جدید هستند.

فیلم بازسازی شده شیر شاه 2019 (The Lion King 2019) قرار است از روز ۱۸ جولای (۲۷ تیر) اکران سراسری خود را شروع کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.