نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 23 فروردين 1398
ساعت 10:00

در تریلر جدید Avengers: Endgame سکانس‌های جدیدی وجود دارند

تیزر جدید Avengers: Endgame به مبارزه مرگ و زندگی اونجرز اشاره می‌کند

3 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ مارول و دیزنی به تازگی و در قالب یک تیزر تلویزیونی، یک تریلر دیگر از فیلم Avengers: Endgame منتشر کرده‌اند. این تریلر نیز مثل تریلر قبلی، شامل نمایش چند سکانس جدید از داخل فیلم است و اعضای تیم «انتقام‌جویان»، درباره هدف و ماموریت بسیار مهم خود صحبت می‌کنند.

طرفداران دنیای سینمایی مارول (MCU) تنها باید حدود دو هفته دیگر برای شروع دوره اکران Avengers: Endgame و تماشای این فیلم به انتظار بنشینند. Endgame، دنباله مستقیمی برای فیلم سال گذشته Avengers: Infinity War است و از نظر داستانی، قرار است پایان‌بخش خطوط داستانی بیش از ۲۰ فیلم و سه فاز از دنیای سینمایی مارول باشد. پیرامون فیلم جدید، مارول و دیزنی با هرچه نزدیک‌تر شدن به موعد اکران اقدام به پخش تیزرها و تریلرهای تبلیغاتی جدیدی می‌کنند و در همین رابطه، اخیرا یک تیزر تلویزیونی و تبلیغاتی جدید نیز از آن منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید موسوم به «Mission» را تماشا کنید.

 

همان‌طور که در تریلر جدید مشاهده می‌شود، تمرکز این تیزر باز هم روی اعضای باقی‌مانده گروه «انتقام‌جویان (Avengers)» است که درباره «ماموریت» بسیار مهم خود، یعنی متوقف کردن تانوس و بازگرداندن دوستانشان صحبت می‌کنند. در این تیزر سکانس‌هایی جدید از خود فیلم با حضور شخصیت‌های استیو راجرز / کاپیتان آمریکا، تونی استارک / آیرون من، ناتاشا رومانوف / بیوه سیاه و ... دیده می‌شود که مجددا از لباس‌های جدید خودشان استفاده کرده‌اند. در این تیزر، استیو راجرز / کاپیتان آمریکا نیز دیالوگ محوری این تیزر درباره ماموریت مهم گروه را می‌گوید. با توجه به صحبت راجرز، به نظر می‌رسد که گروه اونجرز باید یک بار دیگر به تیم‌های کوچک‌تری تقسیم شوند تا به هدف نهایی خود یعنی شکست دادن تانوس دست پیدا کنند. با در نظر گرفتن اعمال تانوس در فیلم قبل، اونجرز یک «ماموریت مرگ و زندگی» را در پیش دارند.

Avengers: Endgame حدود دو هفته دیگر در ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) در سینماها اکران خود را شروع خواهد کرد. در این فیلم، ستارگانی همچون رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، کریس اوانس، مارک روفالو، بری لارسون، سباستین استان، اسکارلت جوهانسون، دان چیدل، جرمی رنر، دانای گوریرا، پل راد و جاش برولین نقش‌های اصلی که بعضا از ده سال پیش تاکنون ایفا می‌کردند را یک بار دیگر بازی می‌کنند. پیش‌فروش بلیط‌های این فیلم اخیرا در فاصله کوتاهی رکوردشکنی کرده بود و با در نظر گرفتن فروش ۲ میلیارد دلاری Avengers: Infinity War، با این فیلم یک باکس‌آفیس بسیار عظیم دیگر نیز برای دیزنی و مارول پیش‌بینی می‌شود.

از دنیای سینمایی مارول، فیلم سینمایی کاپیتان مارول (Captain Marvel) نیز هم‌اکنون دوره اکران خود را پشت سر می‌گذارد. پس از فیلم Avengers: Endgame نیز از همین دنیای سینمایی، فیلم Spider-Man: Far From Home در صف اکران قرار می‌گیرد که در آن فیلم، شاهد بازگشت مجدد تام هالند در نقش مرد عنکبوتی و ساموئل ال. جکسون در نقش نیک فیوری خواهیم بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.