نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 30 آبان 1396
ساعت 16:20

هنری کاویل در یک فیلم دیگر از سوپرمن حضور خواهد داشت

4 از 5

با اکران لیگ عدالت، طرفداران رسما به استقبال هنری کاویل برای بازگشت در نقش سوپرمن رفتند.

اما آینده چه چیزی را برای کاویل رقم خواهد زد؟ گمانه‌ زنی‌های زیادی دراین رابطه وجود دارد، اما او بیان کرده است که حداقل برای یک بار دیگر لباس سوپرمن را بر تن خواهد کرد.

با اینکه ما مطمئن نیستیم فیلم چه خواهد بود، اما او امیداوار است این عنوان «Man of Steel 2» باشد.

در حال حاضر کمپانی برادران وارنر منتظر است تا عملکرد لیگ عدالت را در باکس آفیس بسنجد، پس هنوز زود است که بگوییم فیلم بعدی سوپرمن چه نام خواهد گرفت.

هنری کاویل در مصاحبه اخیرخود گفت: فرصتی فوق‌العاده برای بیان داستان سوپرمن وجود دارد؛ شانسی معرکه برای به تصویرکشیدن شخصیت کامل و پیچیده سوپرمن وهمچنین فیلمی با احساس خوب.

نسخه ‌ای از سوپرمن که در لیگ عدالت ظاهر شد، مورد استقبال بسیاری از هوادارن قرار گرفت، ولی در فیلم‌های Man of Steel و Batman V. Superman: Dawn of Justice طرفداران از ماهیت تاریک و غم ‌انگیزسوپرمن شکایت کردند، که کمی از آن را به بازی هنری کاویل نسبت دادند. اکنون با تولد دوباره سوپرمن در لیگ عدالت، راهی برای نشان دادن شخصیت جدید سوپرمن در فیلم خود، برای کاویل نمایان شده است.

از لحاظ تجاری عنوان  Man of Steel 2 منطقی‌ تر به نظر میرسد، نسخه اولیه این فیلم در سال 2013 توسط کمپانی برادران وارنرمنتشرشد. بنابراین اکنون زمان ساخت ادامه Man of Steel است، با توجه به فروش لیگ عدالت، تولید این دنباله میتواند قدمی رو به جلو باشد. لیگ عدالت 2 نیز میتواند انتخاب درستی باشد اما امکان تولید دوباره آن، اکنون از سوی کمپانی برادران وارنر بعید به نظر می‌رسد، بنابراین Man of Steel 2 به احتمال زیاد آخرین فیلم هنری کاویل طبق قراردادش برای کمپانی براداران وارنر خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.