نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 30 آبان 1396
ساعت 12:48

تام هاردی با انتشار تصویری فیلم جدیدش Venom را به شوخی گرفت

1 از 5

photo 2017 11 21 14 37 39

تام هاردی در شبکه‌های اجتماعی‌اش تصویری از مرحله تولید فیلم Venom که برگرفته از کتاب‌های کمیک است قرار داد و با این فیلم شوخی کرد.

استودیو سونی درحال ساختن جهانی جدید از قهرمان‌ها براساس کتاب‌های کمیک است، در صورتی که ابرقهرمان افتخاری آن‌ها، یعنی مردعنکبوتی مشغول مبارزه کنار انتقامجویان برای استودیو مارول است.

Venom اثری به کارگردانی روبن فلیسچر و فیلمنامه‌ای براساس 50Shades of Gray خواهد بود. این فیلم سرانجام پس از ماه‌ها تاخیر شروع به کار کرد، اگرچه جزئیات اندکی از Venom وجود دارد، اما تام هاردی با انتشار تصویرهای مختلف درشبکه‌های اجتماعی طرفداران خود را از مراحل تولید فیلم آگاه ساخته است؛ اکنون نیز تصویر جدیدی به اشتراک گذاشته است.

او چند روز قبل تصویری از مرحله تولید فیلم با عنوان «venom.#home#» به اشتراک گذاشت، این عکس از هاردی تنها توییتی است، که توییتر رسمی فیلم آن را در صفحه‌اش منتشر کرده است.

این یک استراتژی بازاریابی جالب است، گرچه بسیاری از فیلمسازان و بازیگران آن را انجام داده‌اند؛ ارتباط نزدیک با طرفداران طی فرایند تولید.

هاردی نقش ادی بروک را در فیلم بازی میکند، یعنی شخصی که با Supervillain Carnage مقابله خواهد کرد.

اکنون این سردرگمی وجود دارد که آیا Venom به طور مستقیم با استودیو فیلمسازی مارول (منظور مرد عنکبوتی است) ارتباط خواهد داشت، یا تنها به دور از جهان مارول زندگی خواهد کرد. با اینکه سونی و مارول درحال به اشتراک گذاری مردعنکبوتی هستند، ممکن است بخواهند جهان فیلم‌های خود را به منظور جلوگیری از اشتباهات پی درپی، جداگانه شکل‌ دهند. سونی میخواهد جهان فیلم‌های جدید خود را به آهستگی با Venom در سال 2018 بسازد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.