نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 07 بهمن 1396
ساعت 17:56

کاراکترهای احتمالی جنی اسلیت و اسکات هیز در فیلم Venom مشخص شدند

5 از 5

جزئیات جدیدی پیرامون کاراکترهای احتمالی اسلیت و هیز در فیلم ونوم کمپانی سونی منتشر شد

یک‌ سال از زمانی‌ که کمپانی سونی اعلام کرد، قرار است فیلمی مستقل از ونوم بسازد، می‌گذرد؛ آن‌ها تام هاردی را به‌عنوان ایفاکننده نقش اصلی و روبن فلیشر (کارگردان فیلم Zombieland) را به‌عنوان کارگردان انتخاب کردند. برخلاف دفعات قبل، این ‌بار پروژه طبق برنامه پیش رفت و مراحل تولید خود را به خوبی پشت ‌سر می‌گذارد. در اولین عکسی که سونی از ونوم منتشر کرد، ظاهرا تایید شد که چندین سیمبیوت (Symbiote) بخشی از خط داستانی فیلم خواهند بود.

میشل ویلیامز پیش‌ازاین به مجموعه اضافه و قرار شد نقش آن وینگ، همسر سابق ادی بروک را بازی کند؛ بعد از عکس‌های مختلفی که از ریز احمد منتشر شد، مشخص شد برخلاف شایعات، او نقش کارنیج را بازی نخواهد کرد؛ فیلم ونوم برگرفته از مجموعه کمیک بوک ونوم: محافظ مرگبار (Venom: Lethal Protector) است، ولی این بدان معنی نیست احمد، اسلیت و هیز عینا کاراکترهایی که در کمیک بوک اصلی وجود دارند، را بازی کنند.

MCU Exchange ادعا می‌کند اسلیت نقش دورا اسکرت، کاراکتر اصلی که در مجمع زندگانی کار می‌کند را بر عهده خواهد داشت؛ انتظار می‌رود مجمع زندگانی به‌مانند آنچه که در کتاب وجود دارد، در فیلم نیز وظیفه تولید نسل جدیدی از سیمبیوت‌ها را برای تحت‌تاثیر قرار دادن تکامل ونوم، از یک شرور و قاتل به یک ضدقهرمان، دارا باشد؛ گزارش شده، هیز نیز نقش رولند تریس، عضو هیئت‌مدیره مجمع زندگانی را ایفا خواهد کرد.

MCU Exchange همچنین اعلام کرد دکتر کالینر و دکتر امرسون، از شخصیت‌های کمیک بوک محافظ مرگبار، در فیلم نیز حضور خواهند داشت، اما هنوز مشخص نشده است، که چه کسانی این نقش‌ها را بازی خواهند کرد؛ چند هفته دیگر تا پایان فیلم‌برداری ونوم باقی‌مانده است، بنابراین ممکن است طی ماه آینده شاهد خبرهایی جدید، پیرامون بازیگران و نقش‌های آن‌ها باشیم و پاسخ سوالات ایجادشده در ذهنمان را بیابیم.

شاید سوال بزرگی که راجع ‌به ونوم مطرح می‌شود، این باشد که آیا این فیلم به‌عنوان بخشی از دنیای سینمایی ماورل درنظر گرفته‌می‌شود یا خیر؛ وقتی سونی اعلام کرد قرار است فیلمی از ونوم بسازد، بسیاری از طرفداران در بهت و حیرت بودند، که سونی چطور می‌تواند این‌ کار را بدون حضور مردعنکبوتی انجام دهد؛ صحبت‌هایی نیز مبنی بر حضور تام هالند در نقش پیتر پاکر و بدون لباس مرد عنکبوتی انجام شد، که تا الان این موضوع تایید نشده است؛ اگر این قضیه درست باشد، درواقع راهی برای کمپانی سونی ایجاد شده است، تا بدون مشکل این فیلم را با دنیای سینمایی مارول ارتباط دهد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.