نویسنده: محمد مقصودی جمعه، 10 آذر 1396
ساعت 11:53

سریال دیوید فینچر، Mindhunter برای فصل دوم تمدید شد

0 از 5

فصل دوم سریال Mindhunter برای پخش در شبکه نت فلیکس تمدید شد

دد لاین گزارش میکند نت فلیکس رسما ساخت فصل دوم را سفارش داد و در حال آماده سازی مراحل تولید سریال است، هرچند از قبل به دلیل موفقیت سریال این انتظار میرفت که برای فصل دوم تمدید شود.
کارگردانی سریال برعهده جو پنهال است و مدیران تولید آن دیوید فینچر و چارلیز ترون هستند؛ Mindhunter در ماه اکتبر پخش شد و تحسین بسیاری از منتقدان را برانگیخت. سریال براساس داستانی از کتاب Mind Hunter: Inside FBI's Elite Serial Crime Unit است، که توسط مارک اولشاکر و جان ای داگلاس نوشته شده است.
سریال در مورد دو مامور FBI است، که با قاتلان سریالی جهت حل پرونده‌ها گفتگو میکنند؛ جاناتان گراف در نقش هولدن فورد، یک مامور با توانایی ذاتی جهت ارتباط برقرار کردن با قاتلان زندانی برای حل پرونده‌های در حال جریان است. هالت مک کالانی نقش بیل تنچ همکار خشن فورد را ایفا میکند و آنا تورو در نقش روانشناس مجموعه وندی کار حضور دارد؛ کامرون بریتون که اخیرا برای بازی در دنباله فیلم The Girl With the Dragon Tattoo انتخاب شده است، نقش قاتل سریالی اد کمپر را به تصویر میکشد.
فینچر که 4 قسمت اول از ده قسمت سریال را کارگردانی کرده بود گفت: داستان فصل دوم بر روی حوادث قتل کودکان آتلانتا که بین سال‌های 1979 و 1981 اتفاق افتاد، کار میکند.
سریال دیگر دیوید فینچر در شبکه نت فلیکس (House of Cards) به دلیل اتفاقاتی که اخیرا برای کوین اسپیسی رخ داد، پس از پایان فصل ششم به اتمام میرسد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.