نویسنده: محمد مقصودی یکشنبه، 03 دی 1396
ساعت 22:58

پتی جنکینز به فیلم All the Money in the World برای جایگزینی کوین اسپیسی کمک کرد

0 از 5

مثل‌اینکه کارگردان فیلم Wonder Woman پتی جنکینز، در زندگی واقعی یک ابرقهرمان است

دیوید اسکارپا نویسنده فیلم All the Money in the World، در مصاحبه اخیر خود با هالیوود ریپورتر گفت: پتی جنکینز نقش مهمی در پیدا کردن بازیگر جایگزین کوین اسپیسی داشت؛ او به کارگردان فیلم رایدلی اسکات کمک کرد تا این پروسه به‌صورت راز باقی‌بماند و او به دنبال بازیگر موردنظر خود باشد.

اسپیسی پس از اتهامات سوءاستفاده جنسی که اخیرا بر او وارد شد، از فیلمی که تولید آن به اتمام رسیده بود کنار گذاشته شد؛ اسکات به سرعت کریستوفر پلومر را جایگزین اسپیسی کرد و بازیگرانی چون: میشل ویلیامز و مارک والبرگ را برای فیلم‌برداری دوباره به پروژه فراخواند. این کار اسکات باعث شد که حدود 10 میلیون دلار بر هزینه پروژه اضافه شود و بودجه فیلم به 40 میلیون دلار برسد.

اسکار گفت، تهیه‌کنندگان اوایل نوامبر تصمیم گرفتند که برای کوین اسپیسی جایگزین پیدا کنند و این ایده را با اسکات در میان گذاشتند، اما او شک داشت که آیا قادر خواهند بود مخفیانه بازیگر جدیدی را انتخاب کنند، صحنه‌ها را دوباره فیلم‌برداری و فیلم را طبق تاریخ اکران خود در ماه دسامبر منتشر کنند.

او درباره فکری که آن زمان در ذهنشان بود گفت: «اگر این فیلم پخش شود و بازیگر جایگزین را انتخاب نکنیم، درواقع فیلم می‌میرد».

او در ادامه گفت: «اگر رایدلی برای انتخاب بازیگری که نقش یک شخص نود ساله را بازی کند به آژانس بازیگری رجوع می‌کرد، همه‌چیز آشکار می‌شد و لو می‌رفت»؛ برای مخفیانه نگه‌داشتن این موضوع، تهیه‌کنندگان از جنکینز کمک خواستند و قرار شد تا او برای جذب بازیگر در سریال خود (One Day She'll Darken) که اکنون در حال تولید است، به این آژانس رجوع و درواقع بازیگر جایگزین اسپیسی را انتخاب کند.

درنتیجه پتی جنکینز کمک بزرگی، برای مخفیانه نگه‌داشتن انتخاب بازیگر جایگزین کوین اسپیسی انجام داد؛ فیلم All the Money in the World در تاریخ 25 دسامبر اکران خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.