نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 05 دی 1396
ساعت 16:32

مارک والبرگ ممکن است سال آینده فیلمی را کارگردانی کند

0 از 5

بازیگر و تهیه‌کننده مارک والبرگ اعلام کرد احتمال دارد در سال 2018 کارگردانی یک فیلم را بر عهده بگیرد

مارک والبرگ هم‌اکنون به‌عنوان مامور سابق CIA فلتشر چیس در فیلم All the Money in the World در سینماها دیده می‌شود؛ او و میشل ویلیامز به دلیل جایگزینی کوین اسپیسی با کریستوفر پلومر حاضر شدند به‌صورت رایگان در فیلم‌برداری دوباره این عنوان حضور پیدا کنند.

والبرگ طی سال 2017 در فیلم‌های دیگری نیز حضور داشت، که ازجمله آن‌ها می‌توان به: Daddy’s Home 2 با فروش جهانی 100 میلیون دلار و Transformers: The Last Knight اشاره کرد.

مارک والبرگ که حدود دو دهه است که در سینما حضور دارد؛ با فیلم Boogie Nights به کارگردانی پاول توماس اندرسن در سال 1997 به شهرت رسید و تاکنون نامزد دریافت دو جایزه اسکار، برای بخش‌های بهترین بازیگر نقش مکمل به خاطر بازی در فیلم‌ The Departed و بهترین بازیگر مرد به خاطر بازی در فیلم The Fighter شده است.

مارک والبرگ به‌عنوان یک تهیه‌ کننده‌ای بزرگ نیز شناخته ‌می‌شود و طی پروژه‌های مختلفی در کنار دوست کارگردانش پیتر برگ در نقش بازیگر و و تهیه‌ کننده حاضر بوده است.

او در مصاحبه اخیر خود با Collider اعلام کرد، که می‌خواهد گام بعدی را در شغل خود بردارد و ممکن است اولین فیلمش را اوایل سال 2018 کارگردانی کند؛ والبرگ در رابطه با جزئیات فیلم حرفی نزد اما گفت حوادث فیلم در ویسکانسین رخ می‌دهد و داستان آن بر اساس واقعیت است. همچنین توضیح داد که فیلم‌نامه را به دوست خود پیتر برگ نشان داده و نگران است خود برگ کارگردانی فیلم را بر عهده بگیرد!

با توجه به اینکه والبرگ جزئیات بیشتری در مورد برنامه کارگردانی خود منتشر نکرد؛ هنوز زود است تا راجع به داستان و سبک فیلم موردنظر او صحبت کنیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.