نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 05 دی 1396
ساعت 11:43

شوخی جوردن پیل راجع به اینکه Get Out فیلمی کریسمسی باشد

0 از 5

وقتی ایده فیلم Get Out بیان شد، کمتر کسی فکر می‌کرد از آن به‌عنوان فیلمی کریسمسی یاد شود

Get Out یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های سال بود، که از دید تجاری و انتقادی بسیار موفق ظاهر شد و تلاش کرد تا ژانر وحشت را به دوران اوجش خود طی این سال‌ها برساند.

این فیلم صریحا به‌طعنه اجتماعی با چاشنی وحشت می‌پردازد؛ این لحن طعنه‌آمیز باعث شد تا Get Out برای بخش بهترین فیلم کمدی/موزیکال گلدن گلوب نامزد شود.

عکس‌العمل جردن پیل راجع به نامزدی فیلم در گلدن گلوب این بود که گفت: Get Out قبل از اینکه فیلمی در ژانر وحشت باشد، یک مستند است.

با وجود اینکه به طرز ماهرانه‌ای در طول فیلم از آهنگ‌های مختلفی استفاده ‌می‌شود، اما تصورش سخت است که این عنوان را فیلمی کریسمسی در نظر بگیریم؛ قطعا خود پیل مورد خوبی برای آن سراغ دارد.

بعد از سوالات مختلف پیرامون این موضوع، جوردن پیل در توییتر خود یکسری مثال، در مورد اینکه چطور Get Out می‌تواند فیلمی کریسمسی باشد، مطرح کرد؛ توییت او بدین‌صورت است: «بیایید ببینیم...یک مرد با ریش سفید، چند گوزن، یک مکان شوم، مقداری برف و یک پسر به نام کریس که وارد سوراخی تاریک ‌می‌شود! من که می‌گویم برای ساخت آن اقدام کنید».

فیلم Get Out توانسته الهام‌بخش بحث‌های زیادی باشد، که همین موضوع باعث شد به چنین شهرتی برسد و منصفانه است که آن را جزو فیلم‌های برتر AFI (بهترین فیلم‌های آمریکایی) در سال 2017 بدانیم.

حال باید منتظر باشیم، آیا Get Out یک فیلم کریسمسی کلاسیک خواهد شد یا خیر؟

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.